۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۷:۴۸
کد خبر: 83237457
T T
۰ نفر
سامانه پيامكي پرداخت قبض آب در زنجان راه اندازي شد

زنجان - ايرنا - مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري از راه اندازي سامانه پيامكي دريافت و پرداخت قبض آب در اين استان خبرداد و گفت:شركت با هدف صرفه جويي در كاغذ، جلوگيري از اتلاف زمان و تحميل هزينه براي مشتركان خدمات خود را به صورت غيرحضوري و در اشكال مختلف ارائه مي كند.

عليرضا جزء قاسمي روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: خدمات غيرحضوري شركت آب و فاضلاب با تنوع بسيار و از روش هاي مختلف در حال توسعه است و مشتركان مجبور نيستند براي دريافت خدمات حضوري اقدام كنند.
وي اظهار داشت: با وجود خدمات پرداخت غيرحضوري شركت آب و فاضلاب استان زنجان اعم از سامانه هاي پيامكي، تلفني 1522، 122 و اينترنتي مشتركان به صورت غيرحضوري قبوض خود را پرداخت مي كنند.
اين مسئول خاطرنشان كرد: جديدترين خدمت ارائه شده از سوي شركت آب و فاضلاب براي دريافت خدمات بصورت پيامكي و با آسان ترين روش ممكن، سامانه دريافت و پرداخت قبض آب است كه با استفاده از اين سامانه مشتركان از طريق گوشي تلفن همراه خود مي توانند تمامي خدمات مربوط به قبض آب را به صورت رايگان دريافت كنند.
جزء قاسمي ادامه داد: سامانه 'پيامك آنلاين' با شماره 300071485 از جمله راه هاي پرداخت غيرحضوري قبض آب است كه علاوه بر جلوگيري از تحميل هزينه اضافي به مشتركان، بلافاصله عمليات پرداخت را در سامانه مالي شركت ثبت مي كند.
اين مسئول اضافه كرد: سامانه پيامكي علاوه بر امكان پرداخت آنلاين قادر به ارسال اطلاعات در خصوص آخرين وضعيت بدهي، ثبت رقم كنتور و صدور قبوض دوره اي براي مشتركين به صورت پيامك است كه از اين جهت مي توان گفت؛ تحولي در ارائه خدمات گسترده شركت آبفا تنها از طريق اين سامانه پيامكي روي داده است.
وي گفت: با استفاده از اين سامانه پيامكي همه خدمات مورد نياز در حوزه خدمات جاري و درآمد شركت آب و فاضلاب بصورت غيرحضوري به مشتركان ارائه شده و شهروندان به آساني خدمات مورد نياز خود را دريافت خواهند كرد.
به گفته اين جزء قاسمي مشتركان آب شهري مي توانند با اراسال يك پيامك خالي رايگان به شماره 300071485 ليست خدمات مورد نظر خود را دريافت و با شماره گيري كدهاي ارائه شده همراه با شماره پرونده خود نسبت به دريافت اين خدمات اقدام كنند.
8068/3132