۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۵۹
کد خبر: 83239865
T T
۰ نفر
خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حفظ خطوط تولید است

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: كمك به تداوم فعالیت واحدهای تولیدی خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه كشور است.

به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور عصر دوشنبه در جلسه كمیسیون كارگری استان سمنان در سالن كوثر استانداری افزود: در شرایطی كه كشور با دشمنان خود در شرایط تحریم و جنگ روانی قرار دارد، حفظ واحد های فعال و جلوگیری از تعطیلی و كاهش نیروی شاغل آن ها، از فعالیت های اصلی در خط مقدم مبارزه با فشار اقتصادی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: كاهش مشكلات جامعه كارگری استان از اولویت های این‌كمیسیون و مسوولان مرتبط با این حوزه است و تلاش می شود خروجی و مصوبات جلسات محور برنامه ریزی زیربنایی بر پایه اطلاعات و آمار به روز از وضعیت جامعه كارگری، در كنار حفظ اشتغال موجود، به كاهش مشكلات و ایجاد زمینه جدید اشتغال در واحدهای تولیدی استان منجر شود.
وی گفت: نگاه بخشی در شرایطی كه كشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، آسیب جدی به حوزه اشتغال وارد می كند.
خجسته پور خاطرنشان كرد: در شرایط جنگ اقتصادی در كشور، باید از اعمال سیاست های بخشی در حوزه تولید و اشتغال توسط دستگاه های اجرایی دوری كنیم و با یك رویه واحد و هماهنگی بیشتر برای حفظ اشتغال موجود تلاش كنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینكه باید مشكلات واحدهای نیمه فعال و فعال به صورت مستمر پایش و نظارت شود، خاطرنشان كرد: برنامه ریزی مدون و منظم و ارائه راهكارهای متناسب با شرایط روز جامعه، در برون رفت از مشكلات اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال استان بسیار موثر است.
به گزارش ایرنا، جلسه كمیسیون كارگری استان سمنان به ریاست خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و با حضور اعضای كمیسیون برگزار شد.
امسال با كاهش 23 درصدی تعداد واحدهای تولیدی مشكل دار استان سمنان، این تعداد از 43 واحد به 34 واحد كاهش پیدا كرده است.
9891م/6103