۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83245369
T T
۰ نفر

آتش سوزي در يك واحد مسكوني در مهاباد مهار شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83245369
آتش سوزي در يك واحد مسكوني در مهاباد مهار شد

مهاباد - ايرنا - مديرعامل سازمان آتش ‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد گفت: آتش سوزي يك واحد مسكوني در خيابان جام جم اين شهر با حضور و اقدام به موقع ماموران آتش نشاني بدون مصدوميت مهار و از سرايت آن به واحدهاي ديگر جلوگيري به عمل آمد.

رحمان احمدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه آتش سوزي در يك واحد آپارتمان در خيابان جام جم به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ايستگاه آتش نشاني به همراه تجهيزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وي ادامه داد: اين آتش سوزي در واحد مسكوني واقع در طبقه چهارم اتفاق افتاده بود كه چون فردي در داخل منزل نبود گزارش آتش سوزي توسط همسايه ها به ايستگاه آتش نشاني گزارش شد.
احمدي با بيان اينكه آتش كاملا شعله ور و در حال سرايت به اطراف بود، اضافه كرد: آتش نشانان با شكستن قفل درب ورودي منزل وارد عمليات شدند و توانستند آتش را در مدت زمان يك ساعت مهار كنند.
مديرعامل سازمان آتش ‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد بيان كرد: هفت نفر از ماموران اين ايستگاه با استفاده از كپسول آتش نشاني آتش را با موفقيت خاموش كردند.
احمدي با بيان اينكه اين حادثه تلفات جاني نداشته است، يادآور شد: وسايل و تجهيزات منزل نيز بر اثر اين آتش سوزي از بين رفته است.
وي علت اين آتش سوزي را اتصال وسايل الكتريكي باقي مانده در پريز برق دانست و از شهروندان خواست به محض خروج از منزل تمامي وسايل برقي به جز يخچال را از پريز برق بيرون كشيده تا احتمال آتش سوزي كمتر شود.
احمدي همچنين به خانواده ها توصيه كرد در هنگام رفتن به مسافرت در ايام تعطيلات شير اصلي گاز را نيز قطع كنند.
به گزارش ايرنا، سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني مهاباد در قالب سه ايستگاه، 42 نفر پرسنل عملياتي و با برخورداري از هشت دستگاه خودرو سبك و نيمه سنگين، عمليات امداد و نجات و اطفاي حريق را انجام مي دهد.
اين سازمان از ابتداي امسال تاكنون بيش از 470 مورد ماموريت امداد و نجات انجام داده است.
9903/6185/7129