۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۵۳
کد خبر: 83247051
T T
۰ نفر
امنيت كاروان هاي راهيان نور تامين شده است

آبادان - ايرنا - فرمانده قرارگاه راهيان نور نيروي انتظامي با تاكيد بر تامين امنيت كاروان هاي راهيان نور توسط فرماندهي مرزباني ناجا گفت: نيروي انتظامي از شهرهاي مبدا تا مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس امنيت كاروان هاي راهيان نور را تامين كرده است.

به گزارش ايرنا به نقل از ستاد مركزي راهيان نور سردار سرتيپ پاسدار محسن فتحي زاده، يكشنبه شب در جشنواره ره‌آورد سرزمين نور در خرمشهر ضمن قدرداني از دست‌ اندركاران راهيان نور گفت: بازديد از مناطق دفاع مقدس روح آزادي و آزادگي را در انسان زنده مي كند.
وي امنيت پايدار ايران اسلامي را مديون شهدا دانست و گفت: با حضور در مشهد شهداي دفاع مقدس حس تازگي و طراوت و اميد به آينده در انسان زنده مي شود.
فتحي زاده دفاع مقدس و دستاوردهاي رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل را
مايه افتخار و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و گفت: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامي استقلال، عزت و امنيت پايدار خود را همچنان مديون شهدا هستيم.
وي اظهار داشت: ايستادگي امروز ما مقابل استكبار جهاني به ‌واسطه قدرتي است كه از دفاع مقدس بدست آمده است.
معاون هماهنگ كننده ناجا، در ادامه به فعاليت‌هاي نيروي انتظامي در خدمت به راهيان اشاره كرد و گفت: نيروي انتظامي با درك درست از ارزش‌ها و اهميت راهيان نور و در جهت بهره مندي كاركنان نيروي انتظامي، دانشجويان و دانش آموزان از زيارت بامعرفت برنامه‌هاي فرهنگي را در اولويت خود قرار داده است.
فرمانده قرارگاه راهيان نور ناجا، با بيان اينكه بخش‌هاي مختلف كاركنان نيروي انتظامي در راهيان نور شركت مي‌كنند، افزود: مديريت چهار يادمان دفاع مقدس بر عهده نيروي انتظامي است.
7100/6068