۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۱۵
کد خبر: 83250843
T T
۰ نفر

رونق تولید موجب حل مشكلات اقتصادی كشور می شود

۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۱۵
کد خبر: 83250843
رونق تولید موجب حل مشكلات اقتصادی كشور می شود

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» گفت: رونق تولید راهگشای حل مشكلات اقتصادی كشور است.

هدایت الله جمالی پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نامگذاری سال با عناوین اقتصادی، توجه و حساسیت مقام معظم رهبری را نسبت به موضوع اشتغال، تولید و توسعه پایدار را نشان می ‌دهد.
وی تصریح كرد: مسئولان در برنامه‌ و سیاستگذاری‌های خود موضوع رونق تولید را مورد توجه قرار دهند، چرا كه رهبری با نامگذاری سال راه و مسیر توسعه را برای مردم نمایان كرده است.
جمالی پورعنوان كرد: تحریم‌های ظالمانه در سال گذشته اگرچه موجب بروز معضلات و مشكلات در وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد كشور شد ولی بر فعالیت های اقتصادی و تولیدی بی تاثیر بود.
وی یادآور شد: تحقق منویات رهبری در توجه به رونق تولید و ایجاد زیرساخت و بسترهای توسعه پایدار نتیجه بخش خواهد بود و بخشی از مشكلات اقتصادی را كاهش می‌دهد.
فرماندار ری افزود: اقتصاد كشور در سال 98 با عنایت مقام معظم رهبری، تلاش دولت و حمایت مردم رونق خواهد گرفت و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بهبود می‌یابد.
وی عنوان كرد: بسیج همه امكانات، ظرفیت‌های موجود، به كارگیری نیروهای مستعد و نخبه در تحقق منویات رهبری مبنی بر سال رونق تولید نقشی موثر و مهم دارد.
جمالی پور با تاكید بر اینكه همكاری، همراهی و هم افزایی مردم و مسئولان موجب رونق و توسعه اقتصادی می‌شود، گفت: دولت و مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های مضاعف و بیشتری را برداشته تا مشكلات و معضلات كشور در حوزه اقتصادی كاهش یابد.
1970/6003
۰ نفر