۶ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۱۷
کد خبر: 83256149
T T
۰ نفر
ظرفيت هاي آموزش و پرورش هرمزگان در اختيار ستاد بحران قرار گرفت

بندرعباس-ايرنا- مديركل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به شرايط نامساعد جوي و تداوم بارندگي ها، همه امكانات پ ظرفيت هاي موجود اين نهاد در اختيار ستاد بحران استان قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، موسي دادي زاده سرخايي سه شنبه شب در حاشيه بازديد از ستاد اسكان و اردوگاه در حال احداث جزيره هرمز افزود: ناپايداري هوا در ايام تعطيلات نوروزي و تداوم آن، تقاضاي اسكان در مراكز آموزش و پرورش هرمزگان را چند برابر كرده است.
وي بيان داشت: برابر اطلاعيه هاي ستاد بحران ناپايداري هوا و طوفان هاي دريايي به مسافران نوروزي اطلاع رساني شد و ظرفيت هاي اسكان نيز افزايش يافت.
مديركل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: عوامل اجرايي ستادهاي اسكان فرهنگيان استان بدون وقفه در حال خدمات رساني به گردشگران نوروزي هستند.
دادي زاده ياد آور شد: شمار مسافران نوروزي ستاد اسكان فرهنگان تا پايان پنجمين روز از فروردين جاري به 155هزار نفر رسيد.
وي اضافه كرد: اين تعداد گردشگر نوروزي در قالب 43 هزار خانوار و 464 هزار نفر روز پذيرش شدند.
اين مسوول ادامه داد: برابر پيش بيني صورت گرفته بيشترين حجم پذيرش مسافران نوروزي در ناحيه يك و 2 بندرعباس و قشم است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به افزايش تقاضا براي اسكان در شهر بندرعباس و جزاير قشم و هرمز، توسعه امكانات و افزايش خدمات رساني در اين مناطق در دستور كار قرار گرفت و تا جايي كه امكان پذيرش فراهم بود نسبت به انجام آن اقدام گرديد.
امسال 19 پايگاه در هرمزگان با سه هزار و 106 كلاس درس در قالب 407 مدرسه و همچنين باشگاه شماره يك و پرديس دانشگاه فرهنگيان بندرعباس براي اسكان نوروزي فرهنگيان منظور شده است
7195/6048