۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۳
کد خبر: 83258749
T T
۰ نفر

مشكل قطعي آب بابل با لوله گذاري در سد البرز رفع شد

۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۳
کد خبر: 83258749
مشكل قطعي آب بابل با لوله گذاري در سد البرز رفع شد

ساري - ايرنا - سرپرست شركت آب و فاضلاب شهري مازندران گفت كه با لوله گذاري از بالاي سد البرز، انتقال آب آشاميدني در بابل به حالت عادي برگشته است .

سيل اگرچه حجم آب فراوان بود كه به برخي باغات، مزارع و خانه هاي مردم مازندران آسيب وارد كرد اما در بخشي ديگر از مازندران باعث قطعي آب شد. در روز نخست فروردين فرماندار بابل به خبرنگار ايرنا گفت كه به دليل كدورت بالاي آب، تصفيه خانه موقت قادر به تصفيه آب نيست و اين مساله باعث شده تامين آب آشاميدني در قسمت هايي از شهرستان بابل با مشكل مواجه شود.
در همين راستا سرپرست شركت آب و فاضلاب شهري مازندران روز جمعه به خبرنگار ايرنا گفت: از روز گذشته از بالاي سد البرز، لوله گذاري كرديم و وضعيت خيلي بهتر شده و امروز وضعيت عادي است.
مجيد عبداللهي با بيان اينكه چنانچه شهروندان بابلي در برخي مناطق با مشكل قطعي آب مواجه هستند به همكاران ما اطلاع دهند تا مشكل حل شود، افزود : چون ممكن است اين قطعي آب به دليل مشكلات فني در تجهيزات مشتركان بوده و پمپ هاي آب نياز به هواگيري داشته باشند.
وي با بيان اينكه در بيمارستان ها و مراكز درماني مشكلي نداريم، ادامه داد: در بابل وضعيت به حالت عادي برگشته و همكاران آب و فاضلاب شهري، خط انتقال آب را تقويت كردند.
اين مسئول با اشاره به اينكه در چند روز گذشته به دليل كاهش 500 ليتر در ثانيه آب در شهرستان بابل با مشكل قطعي آب مواجه بوديم، گفت: به دليل افزايش كدورت آب، تصفيه خانه اضطراري قادر به تصفيه آب نبود اما با خط لوله كه از بالاي سد البرز گرفتيم وضعيت بهتر شد.
9927/1654