۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱
کد خبر: 83271628
T T
۰ نفر

«نون.خ» و «عصر جديد» موفق‌ در جذب مخاطب

۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱
کد خبر: 83271628
«نون.خ» و «عصر جديد» موفق‌ در جذب مخاطب

تهران- ايرنا- حسين سلطان‌محمدي منتقد سينما و تلويزيون معتقد است در ميان برنامه‌هاي نوروزي تلويزيون سريال «نون خ» و «عصر جديد» در جذب و همراهي مخاطب موفق‌تر عمل كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا «حسين سلطان محمدي» منتقد سينما و تلويزيون درباره برنامه‌هاي تلويزيون در نوروز 98 گفت: الگوي ساخت سريال «نون خ» بيشتر از روي «پايتخت» برداشته شده است كه اين ساختار در تلويزيون آشناست و جواب هم داده است. البته با اين تفاوت كه گويش و پوشش و تصاوير كردي به آن افزوده شده بود.
وي گفت: مثل سريال پايتخت يك خانواده در اين سريال محوريت هستند و معضلي پيش مي‌آيد مثل سقوط هواپيما مثل پايتخت5 كه جذاب از كار درآمده بود.
اين منتقد در ادامه افزود: مجموعه «نون خ» سريال خوبي بود و توانست مردم را با خود همراه كند. سعيد آقاخاني هم در اين سريال علاوه بر كارگرداني، مجبور شده بود كار را يك تنه پيش ببرد و روي اين حساب كه اصالتا كرد است لهجه و گويش و آداب و سنت اين منطقه را به خوبي به تصوير كشيده بود.
سلطان محمدي درباره برنامه‌هاي ديگر تلويزيون نيز عنوان داشت: در ميان برنامه‌ها، «عصر جديد» هم بسيار خوب بود و كم كم دارد به آنچه هدفش بوده نزديك مي‌شود و بين مردم جا باز مي‌كند. همچنين در سري اول مسابقه كه سه دسته افغاني، يمني و فلسطيني كه خارجي‌هاي مقيم ايران به عنوان شركت كننده در برنامه حضور يافتند براي افرادي كه ساكن ايران هستند شروع خيلي جالب بود.
وي در پايان گفت: همچنين تركيب داوران هم خيلي بود و به دقت چيده شده كه هر كدام از آنها مكمل ديگري هستند و كار را به خوبي پيش مي‌برند.
فراهنگ**9210**3009
۰ نفر