۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 83272843
T T
۰ نفر
سارق به عنف يك ميليارد ريال طلا در كمتر از 24 ساعت دستگير شد

زاهدان- ايرنا- فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: با تلاش و هوشياري كارآگاهان پليس آگاهي سارق به عنف يك ميليارد ريال طلا از منزل يك زوج سالخورده در زابل در كمتر از 24 ساعت دستگير شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سردار محمد قنبري روز چهارشنبه در اين باره اظهار داشت: صبح روز گذشته در پي تماس با مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر يك مورد سرقت به عنف منزل در خيابان بعثت شهر زابل تيمي ويژه از پليس آگاهي وارد عمل شد.
وي افزود: در بررسي اظهارات شكات پرونده كه زن و شوهري سالخورده اند مشخص شد مردي سياه پوش با سر و صورت پوشيده با نفوذ به داخل منزل آنها با تهديد چاقو حدود يك ميليارد ريال طلا و جوهرات را زورگيري و به سرعت از محل متواري شده است.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي با بررسي دقيق محل سرقت و سرنخ هاي موجود تحقيقات ميداني گسترده اي را آغاز و به فردي سابقه دار و معتاد كه در همان محدوده زندگي مي كرد مظنون شده و او را تحت نظر گرفتند.
اين مقام ارشد انتظامي بيان كرد: كارآگاهان زبده پليس آگاهي سرانجام با جمع آوري ادله و مستندات كافي در كمتر از 24 ساعت از زمان سرقت با هماهنگي دادستان شهرستان زابل متهم را صبح امروز در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه دستگير كردند.
وي گفت: متهم 26 ساله كه داراي 9 فقره سابقه سرقت، حمل مواد مخدر و شرارت و نزاع است در بازجويي هاي به عمل آمده در پليس آگاهي به سرقت به عنف طلاها اعتراف كرد.
سردار قنبري افزود: با هماهنگي مقام قضايي تحقيقات از متهم براي كشف ديگر جرائم احتمالي ادامه دارد.
9923 **6081