۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۰۲
کد خبر: 83274306
T T
۰ نفر
درماندگي آمريكا در منطقه به دليل ظلم ستيزي ايران است

تهران- ايرنا- رئيس مركز مطالعات راهبردي ارتش جمهوري اسلامي گفت: درماندگي و شكست آمريكا در منطقه به دليل ايستادگي و آرمان ظلم ستيزي ايران اسلامي است.

به گزارش پنجشنبه ايرنا از ارتش، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان در سخنراني يادواره 84 شهيد محله دهنو آران اظهارداشت: نظام اسلامي پس از پيروزي انقلاب با شديدترين تهاجم دشمن به خصوص آمريكا روبرو بود و امروز نيز در تمام حوزه ها ادامه دارد.
وي افزود: انقلاب اسلامي با نفوذ در دل و جان مسلمانان و آزادي خواهان جهان از آسيا تا شمال آفريقا تاثير بسزايي در استكبار ستيزي جهاني ايفا كرد و اين گونه با نفرت قدرت هاي ظالم به خصوص آمريكا روبرو شد.
رئيس مركز مطالعات راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ادامه داد: شرايط فعلي طوري است كه حرف آمريكا ديگر خريدار ندارد، اين فقط به خاطر عظمت و ايستادگي نظام اسلامي ما مقابل سياست هاي اين ظالم مستكبر است. جمهوري اسلامي توانست با ايستادگي همه جانبه در مقابل سياست هاي آمريكا به پوشالي بودن اين قدرت صحه گذارد، درماندگي و شكست آمريكا در منطقه به خاطر ايستادگي و آرمان ظلم ستيزي ايران اسلامي است.
امير پوردستان به نقشه هاي آمريكا در طول انقلاب براي سرنگوني جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: از صبح پس از پيروزي انقلاب، دشمن از انواع راه ها براي به زانو در آوردن انقلاب وارد شد؛ از ترور و بمب گذاري گرفته تا حمله به جايگاه ولايت فقيه، خبرگان رهبري، تشخيص مصلحت نظام، تحميل جنگ 8 ساله، تحريم همه جانبه و غيره اما به حول و قوه الهي، رهبري امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري و ولايتمداري و ايثارگري مردم تاكنون نتوانسته انقلاب اسلامي را با شكست مواجه كند. ملت ما با وحدت كلمه و وحدت رويه در تمام بزنگاه هاي انقلاب، دشمنان و در رأس آنها آمريكاي مستكبر را شكست داده است. بزرگترين نيروي انقلاب و نظام اسلامي مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي هستند.
وي گفت: ما از سال 2001 تا 2014 به دليل حضور تمام عيار آمريكا در منطقه گويا هم مرز با آنها بوديم ولي پس از آن كه ديدند قادر به هيچ غلطي در قبال ايران اسلامي نيستند با فضاحت منطقه را ترك كرده و به جاي خود گروه‌هاي تروريستي همانند داعش را براي جنگ‌هاي نيابتي در عراق وسوريه درست كردند و اكنون در حال حمايت از آنها هستند.
رئيس مركز مطالعات راهبردي ارتش جمهوري اسلامي تصريح كرد: آمريكايي ها دنبال فرصتي براي سرنگوني نظام ما هستند و بارها با فتنه هاي گوناگون فضاي كشور را غبارآلود كرده اند؛ ولي هر بار شكست خورده اند. اين نشان از داشتن ملتي هميشه در صحنه، با بصيرت، نيروهاي نظامي و انتظامي آماده و هوشيار و رهبري دشمن شناس است. تا زماني كه مردم با مسئولان و نظام همراه باشند هيچ قدرتي توان شكست ما را ندارد و رمز موفقيت ما وحدت كلمه و وحدت رويه است.
سيام*9612**9157