۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲
کد خبر: 83275698
T T
۰ نفر

توزيع ميوه تنظيم بازار در خراسان رضوي ادامه دارد

۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲
کد خبر: 83275698
توزيع ميوه تنظيم بازار در خراسان رضوي ادامه دارد

مشهد- ايرنا- مدير سازمان تعاون روستايي خراسان رضوي گفت: اجراي طرح توزيع ميوه تنظيم بازار در اين استان كه از 25 اسفند 1397 آغاز شده بود با هدف رفاه مردم همچنان ادامه دارد.

محسن اسفندياري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح با شرايط جديد و كاهش قيمت نسبت به قبل و با هدف رفاه حال مردم و تنظيم بازار تا اطلاع ثانوي ادامه دارد.
وي اضافه كرد: تمامي اقلام ميوه تنظيم بازار شامل سيب زرد و قرمز و پرتقال والنسيا و تامسون با پنج هزار ريال كاهش قيمت نسبت به قبل براي مصرف مردم عرضه مي شود.
مدير سازمان تعاون روستايي خراسان رضوي گفت: علاوه بر اين، فروش ميوه از روش جعبه اي به خرده فروشي براي مردم تغيير كرده است تا مردم با رفاه حال بيشتر و به اندازه مصرف خود خريد كنند.
اسفندياري افزود: علاوه بر اين تمامي اصناف و متقاضيان نيز مي توانند با خريد ميوه از سردخانه ها و مراكز توزيع و تحت نظارت، اقدام به فروش اين اقلام نمايند.
وي ادامه داد: از ابتداي آغاز اجراي طرح تا كنون چهار هزار و 352 تن ميوه در اين قالب توسط مردم خراسان رضوي خريداري شده است كه معادل 80 درصد ذخيره سازي انجام شده است.
مدير سازمان تعاون روستايي خراسان رضوي گفت: از اين ميزان هزار و 311 تن سيب، هزار و 30 تن پرتقال والنسيا و دو هزار و 11 تن پرتقال تامسون توسط مردم خريداري شده است.
اسفندياري افزود: پيش بيني مي شود تداوم اجراي اين طرح تا پايان فروردين ماه به اتمام ميوه ذخيره سازي شده در سردخانه هاي خراسان رضوي برسد.
استان شش ميليون و 400 هزار نفري خراسان رضوي طي ايام نوروز سال 1398 پذيراي 14 ميليون و 300 هزار زائر و مسافر بود.
1922/7496