۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۵
کد خبر: 83277670
T T
۰ نفر
مدير انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس روايت فتح منصوب شد

تهران- ايرنا- محمد حبيبي به عنوان مدير انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس بنياد فرهنگي روايت فتح جايگزين مسعود نجابتي شد.

به گزارش روز يكشنبه خبرگزاري ايرنا به نقل از روابط عمومي بنياد فرهنگي روايت فتح، سيدمحمد ياشار نادري مدير بنياد فرهنگي روايت فتح طي حكمي محمد حبيبي را به عنوان مدير جديد انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس منصوب كرد. در بخشي از اين حكم با تجليل از تخصص، تعهد و تجربه محمد حبيبي، ابراز اميدواري شده است كه « با همياري هنرمندان متعهد و با بهره گيري از تجارب مفيد و ارزشمند پيشكسوتان اين عرصه و دستاوردهاي گذشته و با بهره مندي از ظرفيت نيروهاي خلاق، جوان و توانمند در سراسر كشور شاهد ترويج گفتمان جهاني انقلاب اسلامي، تكريم رشادت‌ها و حماسه‌هاي ماندگار دفاع مقدس و ترسيم ابعاد مختلف روح پايداري و مقاومت در داخل و خارج از كشور باشيم».
حبيبي داراي مدرك كارشناسي نقاشي از دانشگاه يزد است و از مسئوليت‌هاي قبلي او مي‌توان به معاون هماهنگ كننده بنياد فرهنگي روايت فتح، مدير انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبير اجرايي جشنواره هنر مقاومت اشاره كرد.
پيش از اين مسعود نجابتي مدير انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس بود كه سال گذشته پنجمين جشنواره هنر مقاومت را برگزار كرد.
فراهنگ ** 9031 ** 9053
۰ نفر