۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱
کد خبر: 83281175
T T
۰ نفر

هفدهمين نمايشگاه دام و طيور در اصفهان گشايش يافت

۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱
کد خبر: 83281175
هفدهمين نمايشگاه دام و طيور در اصفهان گشايش يافت

اصفهان- ايرنا- هفدهمين نمايشگاه صنعت دام، طيور، دامپزشكي و آبزيان روز سه شنبه در محل دائمي برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي اصفهان گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه شرايطي فراهم كرده تا 113 شركت توانمندي ‌ها و دستاوردهاي خود را در معرض بازديد متخصصان اين عرصه قرار دهند.
در نمايشگاه امسال، شركت‌ هاي فعال در زمينه‌ هاي دامپروري (دام، طيور و آبزيان)، داروهاي دامپزشكي، آزمايشگاه و تجهيزات، خوراك دام و افزودني ‌ها، مكمل ‌هاي دام و طيور و تجهيزات و ماشين ‌آلات صنعتي و كشتارگاهي حضور دارند و محصولات، كالاها و خدمات خود را در هشت و 500 مترمربع فضاي نمايشگاهي به نمايش گذاشتند.
در كنار شركت‌ هاي فعال حاضر در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت دام، طيور، دامپزشكي و آبزيان، دانشگاه‌ ها و مراكز علمي و تحقيقاتي حضور دارند تا آخرين يافته ‌ها و تحقيقات خود را براي توسعه اين صنعت در دسترس علاقمندان و فعالان اقتصادي اين بخش قرار دهند.
شركت ‌هايي از استان‌ هاي اصفهان، تهران، البرز، گلستان، چهارمحال و بختياري، مركزي، اردبيل، مازندران، قزوين، فارس، يزد و خراسان مركزي در نمايشگاه امسال حضور دارند.
همچنين برپايي پاويون‌ كشورهاي ايتاليا و آلمان در اين نمايشگاه، از جمله جذابيت ‌هاي ويژه هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت دام، طيور، دامپزشكي و آبزيان اصفهان به شمار مي‌ رود.
اين رويداد نمايشگاهي در حالي برگزار مي‌شود كه هدف خود را بر معرفي محصولات و توليدات شركت‌هاي دام و طيور متمركز كرده و نمايشگاهي با اهميت در اين صنعت محسوب مي‌شود. شركت‌هاي ملي و بين‌المللي حاضر در اين نمايشگاه، راهكارها و نوآوري‌هاي خود را در زنجيره «از علوفه تا غذا» ارائه خواهند كرد.
هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت دام، طيور و دامپزشكي اصفهان جايگاهي ايده ‌آل براي توليدكنندگان فعال در اين صنعت محسوب مي‌شود تا ضمانت و كيفيتي كه مصرف‌كنندگان خواستار آن هستند را ارائه داده و ارتباطي مستقيم با بازارهاي بين المللي برقرار كنند.
علاقمندان به بازديد از اين نمايشگاه مي ‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهاي 27 تا 30 فروردين‌ به محل برپايي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه كنند.
9913/6026/