۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۳۲
کد خبر: 83282811
T T
۰ نفر
ارتش در خدمت مردم و نظام اسلامي است

قم – ايرنا – توليت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با تاكيد بر اينكه ارتشي هاي دلاور موجب افتخار ملت ايران هستند، گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران در خدمت مردم و اكنون نيز با افتخار درحال كمك‌رساني به سيل‌زدگان كشور است.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري آستان حضرت معصومه(س)، آيت‌الله سيدمحمد سعيدي روز چهارشنبه در ديدار با فرماندهان و نيروهاي مستقر ارتش در استان قم، دين‌ستيزي و دين‌زدايي را نقشه‌هاي راهبردي طاغوتيان دانست و ادامه داد: كسي كه عبد خداست نمي تواند عبد طاغوت و شيطان باشد و ارتش جمهوري اسلامي نيز كه مي‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همين علت مقابل طاغوت ايستاده است.
آيت الله سعيدي با اشاره به حضور روحانيون در ميان نيروهاي ارتشي، افزود: اين افراد با تبليغ آموزه‌هاي ديني موجب ارتقاي بصيرت و معنويت نيروهاي ارتش شده‌اند.
توليت حرم مطهر مطهر كريمه اهل‌بيت(س)، دشمن‌شناسي را يكي از دستورات الهي برشمرد و گفت: خداوند متعال خط راهبردي حق را از ابتداي خلقت براي بشريت به‌خوبي تعيين كرده است كه اگر اين خط را دنبال كنيم به سعادت در دنيا و آخرت خواهيم رسيد.

** خروجي فعاليت‌هاي ورزشي بايد تقويت منش پهلواني باشد
توليت حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنين روز چهارشنبه در ديدار با مسئولان اداره‌كل ورزش و جوانان قم، كشف استعدادهاي دروني جوانان را از رسالت‌هاي مهم مسئولان برشمرد و گفت: خروجي فعاليت‌هاي ورزشي بايد سالم‌سازي بدن و روح، بالا بردن غيرت ديني و تقويت منش پهلواني جوانان باش و اگر كشوري بتواند با اين نگاه جوانان خود را تربيت كند مي‌تواند به يك جامعه توانمند و سالم برسد.
آيت الله سعيدي، با بيان اينكه دشمنان براي ضربه‌زدن به جوانان متمركز شده‌اند، تصريح كرد: جوانان مي‌توانند بستر تعالي يك جامعه را فراهم سازند به همين علت تعالي جوانان موجب تعالي جامعه مي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه روحيه ورزشي بايد به درستي در ميان ورزشكاران ترويج شود، عنوان كرد: اگر فردي با روحيه ورزشي درست تربيت شود در جريان‌هاي مختلف سياسي و اقتصادي نيز عملكرد درستي خواهد داشت.

** نيمه شعبان از جمله مهم‌ترين مناسب‌هاي تاريخ شيعه است
وي همچنين در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي استان قم، نيمه شعبان را از جمله مهم‌ترين مناسب‌هاي تاريخ شيعه دانست و اظهار كرد: حماسه‌هاي حسيني و مهدوي پيوند معناداري با يكديگر دارند و ما بايد اين معنا را درك و باور كنيم.
وي از حضرت علي‌اكبر(ع) به‌عنوان الگوي جوانان متدين ايران اسلامي نام برد و تاكيد كرد: حركت در مسير خودسازي و تلاش براي ساخت كشور 2 مولفه است كه بايد مورد توجه جوانان جامعه قرار گيرد و با همت و كسب اطلاع، دانش و تجربه مورد نياز به‌خوبي در اين امور نقش‌آفريني كنند.
آيت الله سعيدي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب در بيانيه گام دوم، جوانان را مخاطب اصلي خود قرار دادند ادامه داد: اگر به دنبال اين هستيم كه كشور از توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمن از جمله رسانه‌هاي استكباري در امان بماند بايد به جوانان فرصت داده و بستر نقش آفريني آنها را فراهم كرد.
7404/ 6133/