۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبر: 83283626
T T
۰ نفر
ترافیك در مسیر جنوب به شمال كندوان نیمه سنگین و روان است

نوشهر- ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: در حال حاضر ترافیك جاده كندوان در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین و روان است.

مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اكنون با توجه به افزایش تردد مسافران به سمت چالوس شاهد ترافیك نیمه سنگین در این محور كوهستانی و سنگین در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله می باشیم.
وی با اشاره به ترافیك نیمه سنگین و افزایش حجم خودروها در مسیر، از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تمامی وسایل مورد نیاز با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی كنند.
صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 كیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل كندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد كه در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام كرد و گفت : هم اكنون دمای هوا در این منطقه 15 درجه سانتی گراد است.
كرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه بارشی در منطقه، از امشب شاهد كاهش دما همراه با وزش باد و رگبار و رعد و برق در منطقه تا روز یكشنبه خواهیم بود.
براساس اعلام پلیس راه، تردد در كندوان از ساعت 14 روز جمعه 30 فروردین از كرج به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 14 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج یكطرفه می شود.
روز یكشنبه نیز مصادف با نیمه شعبان تردد در جاده كندوان از ساعت 14 به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 14 از چالوس به سمت كرج یكطرفه خواهد بود.
حدود 80 كیلومتر از مسیر 160 كیلومتری جاده كوهستانی چالوس - كرج(كندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است كه بیش از 15 تونل كوچك و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود 11 هزار كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود.
/1295/ 1602/1654
۰ نفر