۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
کد خبر: 83289251
T T
۰ نفر

راه‌اندازي خط توليد جديد محصولات گرافني

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
کد خبر: 83289251
راه‌اندازي خط توليد جديد محصولات گرافني

تهران- ايرنا- شركت نانو گرافن با راه‌اندازي خط توليد جديدي، دامنه كسب و كار خود را در حوزه محصولات گرافني كه عرضه محصولات آن از ماه مارس 2019 آغاز شده، توسعه داده است.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمي ايرنا از ستاد ويژه توسعه فناوري نانو، شركت نانو گرافن (Nano Graphene) در راستاي پاسخ به نياز صنعت، خط توليد جديد خود را راه‌اندازي كرد. اين خط توليد قرار است محصولات مربوط به گرافن را توليد كند.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط سرگري وسكرسنسكي از مديران بخش تحقيق و توسعه شركت نانو گرافن، اين خط توليد خمير آبي گرافني بسيار غليظ را توليد خواهد كرد. اين شركت صاحب فناوري است كه با استفاده از آن مي‌توان پايداري و كارايي محصول را افزايش داد كه اين موضوع به‌عنوان يكي از مزاياي بسيار مهم شركت نانو گرافن قلمداد مي‌شود. امكان توليد محصول خشك و تعليق توسط شركت نانو گرافن وجود دارد.
شركت نانوگرافن از اين خمير در سيمان، پوشش سازه‌هاي آبي و محصولات ديگر استفاده مي‌كند. اين شركت موضوع ايمني و كيفيت را در محصولات گرافني حل و همچنين چالش‌هاي مربوط به حمل و نقل را نيز رفع كرده است. نانو گرافن به مشتريان خود اجازه مي‌دهد كه با استفاده از محصولات اين شركت رقابت‌پذيري خود را در بازار بهبود داده و بتوانند به نيازهاي صنايع در حجم بالا پاسخ دهند.
بوريس گلداشتاين، مديرعامل و بنيان‌گذار نانو گرافن مي‌گويد:« با راه‌اندازي اين خط توليد، گام بلندي در مسير توسعه كسب و كار بر مي‌داريم و مي‌توانيم روي صنايع مختلفي تاثيرگذار باشيم. ما كار و تلاش زيادي انجام داده‌ايم تا بتوانيم محصولات هوشمند مختلفي ارائه كنيم. از فناوري نانو گرافن در محصولاتي در حوزه‌هاي فيلامنت قابل چاپ سه بعدي، فيلم‌هاي آبي هوشمند، محصولات صنعت دندان‌پزشكي، محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات صنعت داروسازي استفاده مي‌شود. در اين محصولات از گرافن دست‌نخورده ما استفاده شده‌است.»
محصولات اين خط توليد جديد قرار است از اواسط ماه مارس 2019 به مشتريان عرضه شود. شركت نانو گرافن، شركتي خصوصي بوده كه محصولات مبتني بر گرافن به بازار عرضه مي‌كند. دفتر مركزي اين شركت در نيويورك واقع شده كه به‌صورت ويژه روي چالش‌هاي مربوط به گرافن تمركز دارد. روش‌هاي توليد مورد استفاده اين شركت كاملا زيست‌سازگار بوده و قابليت توليد انبوه دارد.
علمي ** 1836 **1485
۰ نفر