۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 83292356
T T
۰ نفر

بيش از 53 هزار عدد قرص غيرمجاز در مياندوآب كشف شد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 83292356
بيش از 53 هزار عدد قرص غيرمجاز در مياندوآب كشف شد

مهاباد - ايرنا - فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: با تلاش و هوشياري ماموران انتظامي اين شهرستان، 53 هزار و 750 عدد قرص غيرمجاز و قاچاق كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: در پي كسب اخباري مبني بر اينكه افرادي در توليد و توزيع قرص هاي غيرمجاز با عنوان هاي گياهي و پروتييني فعاليت گسترده اي دارند، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: در اين زمينه با انجام اقدامات پليسي، 2 محل توزيع و عرضه اين قرص ها شناسايي شد و پس از كسب مجوز قضايي مورد بازرسي قرار گرفت.
وي اضافه كرد: در بازرسي از اين اماكن 53 هزار و 750 عدد قرص غيرمجاز، يك دستگاه آسياب كننده گياهان، 17 كيلوگرم چسب خوراكي، 17 عدد بطري 250 گرمي رنگ غذا، 124 كيلوگرم انواع پودر گياهي و يك دستگاه ترازوي توزين ديجيتالي كشف شد.
سرهنگ شيخ نژاد گفت: برابر اعلام نظر كارشناسان ارزش كالاهاي مكشوفه يك ميليارد و700 ميليون ريال برآورد شد.
فرمانده انتظامي مياندوآب اضافه كرد: در اين زمينه 2 نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل شدند.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.
9871/6185/3072