۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۵۶
کد خبر: 83298744
T T
۰ نفر

خبرنگاران ایرنا كرمانشاه در جشنواره كُردی درخشیدند

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۵۶
کد خبر: 83298744
خبرنگاران ایرنا كرمانشاه در جشنواره كُردی درخشیدند

كرمانشاه- ایرنا- خبرنگاران ایرنا كرمانشاه در نخستین جشنواره رسانه‌های كُردی درخشیدند و سه مقام را از آن خود كردند.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره منطقه‌ای كه دهم اردیبهشت در سنندج برگزار شد، بهمن زارعی در بخش عكس در رتبه نخست ایستاد و عبدالله الماسی در بخش تیتر و سامان رحمتیان در بخش خبر هم مقام سوم را از آن خود كردند.
همچنین فرزاد نویدی دیگر خبرنگار ایرنا كرمانشاه در بخش گزارش شایسته تقدیر شناخته شد.
نخستین جشنواره رسانه های كردی در 2 بخش فارسی و كردی برگزار شد كه هیات داوران بخش فارسی آن فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا كتابدار بودند.
هفت خبرنگار كرمانشاهی دیگر هم موفق به كسب رتبه در بخش فارسی این جشنواره شدند به طوری كه از روزنامه نقدحال، پوریا منصوری در رشته یادداشت (ورزشی)، علیرضا حیدرزاده در رشته طنز و نسرین كرمی در رشته گزارش نویسی همگی سوم شدند.
همچنین رتبه سوم بخش یادداشت و سرمقاله به ادریس سلیمانی از جام كردی كرمانشاه رسید و گزارش طیبه قدمی خبرگزاری مهر كرمانشاه نیز جایگاه سوم را كسب كرد.
در بخش شعار سال هم شهره امیری از روزنامه همشهری كرمانشاه بر سكوی سوم ایستاد.
در بخش كردی جشنواره هم با رای هیات داوران متشكل از منصور ساعی، شفیع بهرامیان و ابراهیم محمد حسینی، رتبه اول بخش مصاحبه به محمدجواد جلیلیان از هفته نامه صدای آزادی كرمانشاه رسید.
در مجموع حدود 900 اثر از استان‌های كرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام و كردستان به نخستین جشنواره رسانه‌های كُردی ارسال شده بود.
از جمله برنامه های این جشنواره علاوه بر برپایی نمایشگاه برای مدت سه روز، برگزاری یك روزه چهار كارگاه آموزشی در بخش های خبر و تیتر، گزارش و مصاحبه، صفحه آرایی و گرافیك و یادداشت و سرمقاله بود كه روز 9 اردیبهشت با حضور اساتید برجسته این بخش ها و اهالی رسانه برگزار شد.
7444/8066
۰ نفر