۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83300512
T T
۰ نفر

يك كلاهبردار 6 ميليارد ريالي در سنندج دستگير شد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83300512
يك كلاهبردار 6 ميليارد ريالي در سنندج دستگير شد

سنندج - ايرنا - فرمانده انتظامي كردستان گفت: فردي كه اقدام به 6 ميليارد ريال كلاهبرداري در اين استان كرده بود دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس سردار علي آزادي روز پنجشنبه اظهار داشت: اين كلاهبردار با روش هاي مختلف اقدام به 6 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده است.
وي افزود: در پي ارجاع يك فقره پرونده قضائي به پليس آگاهي شهرستان سنندج با موضوع كلاهبرداري از شهروندان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار، كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
سردار آزادي اضافه كرد: در تحقيقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد متهم با ترفند وعده فروش اجناسي از قبيل برنج ، روغن ، لوازم آرايشي و بهداشتي زير قيمت بازار اقدام به كلاهبرداري از400 شهروند سنندجي كرده است.
اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: ماموران با تحقيقات از مال باختگان و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، متهم را در يكي از محلات شهرستان سنندج شناسايي و طي يك عمليات غافلگير كننده دستگير كردند.
سردار آزادي اظهار داشت: متهم در تحقيقات صورت گرفته به تخلفات خود اعتراف كرده است.
فرمانده انتظامي كردستان با اشاره به تحويل اين متهم به مراجع قضائي از شهروندان خواست مراقب افرادي كه وعده فروش اجناس زير قيمت بازار را مي دهند، باشند و در صورت مواجهه با چنين افرادي مراتب را در اولين فرصت به پليس گزارش كنند.
7349 / 3034