۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲
کد خبر: 83301865
T T
۰ نفر

321 ميليون ريال اسكناس جعلي در كرمانشاه كشف شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲
کد خبر: 83301865
321 ميليون ريال اسكناس جعلي در كرمانشاه كشف شد

كرمانشاه- ايرنا- رئيس پليس امنيت عمومي استان گفت: با تلاش ماموران اداره عمليات اين پليس، 321 ميليون ريال اسكناس جعلي كشف و چهار نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ «حسن حيدري» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين مقدار اسكناس جعلي در 2 عمليات جداگانه كشف كه در ماموريت نخست، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از اطلاع از اينكه سه نفر سوار بر يك دستگاه خودروي پژو405 مقدار زيادي اسكناس جعلي به همراه داشته و قصد عزيمت به يكي از استان هاي غربي را دارند، رسيدگي به موضوع در دستور كار قرار گرفت.
وي ادامه داد: تيمي از اداره عمليات پليس اطلاعات با شناسايي محل تردد خودروي متهمان و پس از مقداري تعقيب و نامحسوس، نهايتا در پليس راه بيستون آن را متوقف كردند.
سرهنگ حيدري تصريح كرد: در بازرسي از خودروي پژو 405 متهمان، 70 ميليون ريال اسكناس جعلي كشف شد.
رئيس پليس امنيت عمومي استان كرمانشاه در خصوص ماموريت دوم نيز گفت: پس از اطلاع از اينكه فردي در مناطق حاشيه اي شهر كرمانشاه در كار توزيع اسكناس جعلي فعاليت مي كند، رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند.
وي خاطرنشان كرد: ماموران پس از كسب مجوز قضائي و با حضور نامحسوس در محل توانستند فرد متهم را شناسايي و در عملياتي غافلگيركننده دستگير كنند.
سرهنگ حيدري ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه اين فرد، 251 ميليون ريال اسكناس تقلبي كشف شد.
اين مقام انتظامي در پايان از معرفي هر چهار متهم دستگير شده به دستگاه قضائي براي سير مراحل قانوني و صدور حكم لازم خبر داد.
7458/8066 ‌