۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۲۷
کد خبر: 83302963
T T
۰ نفر

شهردار: تيم بسكتبال شهرداري گرگان از حاشيه دوري كند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۲۷
کد خبر: 83302963
شهردار: تيم بسكتبال شهرداري گرگان از حاشيه دوري كند

گرگان - ايرنا - شهردار گرگان با اشاره به ضرورت تداوم موفقيت هاي تيم بسكتبال شهرداري گفت: دوري از حاشيه ها، ضامن موفقيت و تكرار پيروزي هاي اين تيم پرطرفدار در عرصه هاي مهم داخلي و آسيايي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در صد و چهل و ششمين جلسه رسمي و علني شوراي شهر گرگان اظهار داشت: كسب عنوان نايب قهرماني اين تيم در ليگ برتر، مقامي ارزشمند و شايسته تحسين و تجليل است كه موجب نشاط و شادي خيل كثيري از شهروندان گرگاني و گلستاني شد.
وي بيان كرد: كسب اين مقام بي سابقه باهمدلي و همراهي اعضاي شوراي شهر، مجموعه مديريت شهرداري، بازيكنان، كادر فني و تماشاگران بدست آمد و بايد قدر اين اتحاد و انسجام را بدانيم .
شهردار گرگان تاكيد كرد: در ابتداي فصل به كادر فني و مديران تيم گفتم اگر اين فصل نتيجه نگيريد ممكن است پرونده تيم داري و حمايت شهرداري از بسكتبال بسته شود كه عملكرد خوب تيم سبب شد از هم اكنون به فكر تهيه برنامه مناسب براي فصل بعد ليگ برتر و رقابت هاي آسيايي باشيم.
پيش بيني تشويق مالي براي كادر و بازيكنان تيم بسكتبال، پيگيري احداث سالن بسكتبال با گنجايش 10 هزار نفر، پيگيري ورود زنان براي تماشاي بازيهاي اين تيم در گرگان، ساماندهي و حمايت از تماشاگران و ليدرهاي تيم شهرداري، افزايش ميزان اعتبارات تيم براي فصل آينده و آماده سازي تيم براي حضور پرقدرت در مسابقات غرب آسيا از جمله موارد مطرح شده از سوي اعضاي شوراي شهر در اين نشست بود.
در پايان جلسه شوراي شهر از اعضاي كادر فني، بازيكنان و دست اندركاران تيم بسكتبال شهرداري گرگان تجليل شد.
7333/3091