۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
کد خبر: 83304204
T T
۰ نفر

طرح كنترل بازار ويژه رمضان در خرمشهر آغاز شد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
کد خبر: 83304204
طرح كنترل بازار ويژه رمضان در خرمشهر آغاز شد

آبادان - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از آغاز طرح نظارتي بر فروش كالاهاي اساسي در ماه مبارك رمضان در اين شهرستان خبر داد و گفت: سه گروه بازرسي نظارت بر بازار خرمشهر را بر عهده دارند.

بيژن بداغي يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: به منظور تشديد نظارت بر بازار خرمشهر علاوه بر سه گروه بازرسي و نظارت اين اداره، هفت گشت مشترك با حضور ماموران تعزيرات حكومتي، اصناف و اماكن نيروي انتظامي، بهداشت محيط و دامپزشكي فعال شد.
وي افزود: واحدهاي عرضه مواد پرمصرف مانند زولبيا و باميه همچنين واحدهاي عرضه كالاهاي اساسي در بازار خرمشهر در اين طرح بيشتر كنترل و نظارت مي شوند.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر توزيع كالاهاي پرمصرف به نرخ دولتي را يادآور شد و گفت: به منظور تنظيم بازار با نظارت دستگاه هاي متولي مواد غذايي از قبيل گوشت قرمز گرم، مرغ كشتار روز ، مرغ منجمد و شكر در چهار نقطه خرمشهر و مينوشهر توزيع مي شود.
بداغي در ادامه گفت: در اين راستا 15تن مرغ منجمد و پنج تن مرغ كشتار روز و 35 تن شكر به نرخ مصوب در خرمشهر در حال توزيع است.
وي از شهروندان خرمشهري خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمينه گران فروشي، كم فروشي، تقلب و عدم صدور فاكتور مراتب را با تلفن 124 و يا به صورت حضوري به واحد بازرسي و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر اطلاع دهند.
شهرستان خرمشهر 6 هزار واحد صنفي فعال دارد.
7100/6068