۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۲۸
کد خبر: 83306574
T T
۰ نفر

نشت گاز موجب انفجار منزل مسكوني در مهاباد شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۲۸
کد خبر: 83306574
نشت گاز موجب انفجار منزل مسكوني در مهاباد شد

مهاباد - ايرنا - مديرعامل سازمان آتش ‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد گفت: نشت گاز موجب انفجار يك منزل مسكوني در اين شهر و مصدوميت يك نفر شد.

رحمان احمدي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين حادثه كه شب گذشته در شهرك كارمندان مهاباد روي داد، يك جوان مجروح شد.
وي ادامه داد: ماموران آتش نشاني بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند كه به محض ورود به محل حادثه ضمن ايمن سازي محل در محدوده عمليات و هماهنگي با اتفاقات برق، اورژانس و نيروي انتظامي فرد مصدوم را با اورژانس به بيمارستان امام خميني (ره) مهاباد انتقال دادند.
وي اظهار داشت: علت اين حادثه، بي احتياطي و سهل انگاري صاحب خانه در استفاده از وسايل گازسوز و نشت گاز بود.
مديرعامل سازمان آتش ‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد به همشهريان توصيه كرد كه به هنگام استشمام بوي گاز ضمن قطع فلكه اصلي از محل كنتور، در محيط نشت گاز از روشن و خاموش كردن كليد و پريزهاي برق خودداري كرده و با استفاده از دستمال خيس پنجره ها را به آرامي باز و به وسيله حوله نمناك گازها را از محيط به آرامي خارج و مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.
به گزارش ايرنا، سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني مهاباد در قالب سه ايستگاه، 42 نفر پرسنل عملياتي و با برخورداري از هشت دستگاه خودرو سبك و نيمه سنگين، عمليات امداد و نجات و اطفاي حريق را انجام مي دهد.
اين سازمان از سال گذشته بيش از 530 مورد ماموريت امداد و نجات انجام داده است.
9903/6185/2093