۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲
کد خبر: 83307494
T T
۰ نفر

استقبال از ثبت نام برای دریافت کارت صلاحیت تدریس هنری

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲
کد خبر: 83307494
استقبال از ثبت نام برای دریافت کارت صلاحیت تدریس هنری

تهران- ایرنا- با گذشت کمتر از یک هفته از رونمایی رسمی سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه های هنری از این طرح استقبال شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون بیش از یکهزار متقاضی در سامانه کارت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری ثبت نام کردند.
بر اساس این گزارش، مسئول گروه کارت صلاحیت تدریس این دفتر آموزش‌ و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری اعلام کرد: پس از رونمایی سامانه کارت صلاحیت تدریس در هفته گذشته، آمار ثبت نام متقاضیان رو به افزایش بوده است.
وی گفت: تاکنون این ثبت نام ها به بیش از یکهزار نفر رسیده است که بیشترین متقاضیان تمدید و دریافت کارت جدید، در استان های تهران با ١٩٤ متقاضی، آذربایجان شرقی ١٧٤ متقاضی و خراسان رضوی ١١١متقاضی بوده است.
او ادامه داد: هماهنگی و مکاتبات لازم برای برنامه ریزی و برگزاری آزمون متقاضیان جدید تدریس در آموزشگاه های آزاد هنری در تمام رشته ها در دست اقدام است و ضرورت دارد کلیه مربیان شاغل در آموزشگاه های آزاد هنری در سامانه ثبت نام و کارت تدریس را دریافت کنند.
مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد در مراسم رونمایی از سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه های هنری گفت: امروزه هیچ رویداد مدیریتی بدون زیر ساخت الکترونیک فراهم نمی‌شود و برای رسیدن به سیستم و سامانه‌ای برای نظارت بر کیفیت آموزشی آموزشگاه ها از نیمه دوم سال گذشته سامانه صدور کارت صلاحیت آموزشی برای مربیان آموزشگاه های هنری راه اندازی شد.
محمد الهیاری افزود: تا امروز به صورت آزمایشی فعال بوده و در این امر ما به عنوان بدنه دولتی ناظر این فعالیت خواهیم بود؛ اما کنترل این جریان بر عهده اهالی فن و متصدیان متخصص خواهد بود.
فراهنگ**9494**9157