۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸
کد خبر: 83311318
T T
۰ نفر

سردار آزمون امشب نخستین جام قهرمانی را بالای سر می برد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸
کد خبر: 83311318
سردار آزمون امشب نخستین جام قهرمانی را بالای سر می برد

مسكو - ایرنا - سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه امشب قرار است در پایان بازی برابر تیم زسكا مسكو در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال روسیه، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا از مسكو، تیم زنیت در حالی ساعت 20:30 در خانه و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روسیه برابر زسكا مسكو قرار می گیرد كه سه هفته پیش از پایان لیگ قهرمانی این تیم قطعی شده است.
اگر چه این بازی برای زنیت تشریفاتی به حساب می آید چرا كه نتیجه آن هیچ تغییری در جایگاه این تیم در صدر جدول ایجاد نمی كند اما برای سردار آزمون اهمیتی دو چندان دارد چرا كه با فئودور چالوو مهاجم حریف در این مسابقه در تعداد گل های زده (12 گل)در لیگ برتر فوتبال روسیه برابر است و تنها سه بازی فرصت دارد تا برای نخستین بار به افتخار آقای گلی لیگ روسیه دست پیدا كند.
سیلوستر ایگبون از اوفا و
ویكتور كلاسون از كراسنودار تا پایان هفته بیست و هشتم با 11 گل در جایگاه سوم و سیلوستر ایگبون از اوفا و آنتون میرانچوك از لوكومتیو مشتركا با 9 گل زده در جایگاه چهام هستند.
درخشش پی در پی مهاجم ایرانی تیم زنیت در چند ماه اخیر باعث شده است كه نگاه بسیاری از كارشناسان و صاحبنظران فوتبال در روسیه به خود جلب كند.
انتظار می رود در پایان بازی امروز كه در خانه زنیت برگزار می شود، سازمان لیگ فوتبال روسیه مراسم اهدای جام قهرمانی به میزبان را برگزار كند از این رو سردار آزمون برای نخستین بار می تواند جام قهرمانی لیگ برتر روسیه را بالای سر ببرد.
اروپام ** 1346**