۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۲۳
کد خبر: 83311967
T T
۰ نفر

مشاور وزير كشور بر نشاط و آرامش فضاي انتخابات تاكيد كرد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۲۳
کد خبر: 83311967
مشاور وزير كشور بر نشاط و آرامش فضاي انتخابات تاكيد كرد

تهران- ايرنا - مشاور وزير و رئيس كميته حراست و استعلامات ستاد انتخابات كشورگفت: اعضاي كميته حراست ضمن رصد فضا، زمينه سازي كنند تا مردم در فضايي با نشاط و آرامش بتوانند در انتخابات شركت كنند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، نخستين جلسه كميته حراست و استعلامات يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به رياست «محمد ابراهيم شوشتري» مشاور وزير و رييس مركز حراست وزارت كشور برگزار شد.
وي هدف از تشكيل جلسه را آغاز فرآيند انتخابات و تشكيل ستاد انتخابات و عضويت در ستاد دانست و اظهار داشت: با توجه به وظايف وزارت كشور در امر برگزاري انتخابات كميته حراست و استعلامات ستاد انتخابات كشور تشكيل شد.
شوشتري گفت: متناظرين اين كميته در ستادهاي انتخابات استانداري ها تشكيل شد و شرح وظايف جهت برگزاري انتخاباتي شكوهمند و در شان ملت بزرگ ايران ابلاغ شد و همه موظف هستيم تا حقوق انتخاب كنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس رعايت شود.
رييس مركز حراست وزارت كشور با تاكيد بر لزوم رعايت مر قانون اظهار داشت: با عنايت به ماده 59 قانون انتخابات انجام هرگونه فعاليت انتخاباتي براي نامزدهاي نمايندگي مجلس با استفاده از وسايل و امكانات وزارت خانه ها و ادارات شركت هاي دولتي و موسسات وابسته به آنها و نهادها ممنوع است و جرم تلقي مي شود.
شوشتري خاطرنشان كرد: اعضاي كميته حراست ضمن رصد فضا، زمينه سازي كنند تا مردم در فضايي با نشاط و آرامش بتوانند در انتخابات شركت كنند.
در پايان اين جلسه احكام اعضاي كميته حراست و استعلامات به اعضا ابلاغ شد.
هفتم ارديبهشت ماه سال جاري، وزير كشور در احكام جداگانه تعيين رييس و اعضاي ستاد انتخابات كشور در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و نخستين مياندوره اي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري؛ محمد ابراهيم شوشتري مشاور وزير و رييس مركز حراست را به عنوان عضو ستاد انتخابات كشور و رييس كميته حراست و استعلامات ستاد منصوب كرد.
سيام**1751 **2021**