۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبر: 83313943
T T
۰ نفر

توضيح پليس كرمانشاه در خصوص پلمب كافي شاپ متخلف

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبر: 83313943
توضيح پليس كرمانشاه در خصوص پلمب كافي شاپ متخلف

كرمانشاه- ايرنا- مركز اطلاع رساني پليس كرمانشاه در خصوص كليپ منتشر شده در فضاي مجازي و پلمب يك واحد كافي شاپ توضيحاتي ارائه كرد و گفت: اين واحد با دستور مقام قضائي بسته شده است.

به گزارش ايرنا، در توضيح مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمانشاه آمده است: «به تازگي در فضاي مجازي كليپي در خصوص حضور ماموران پليس در يكي از كافي شاپ هاي سطح شهر و پلمب اين واحد صنفي منتشر شد كه واكنش هايي به دنبال داشت.
كافي شاپي كه به تازگي فيلم پلمب شدن آن در فضاي مجازي منتشر شد با حكم دستگاه قضائي و به دليل فعاليت غيرمجاز به دليل نداشتن مجوز صنفي در ماه مبارك رمضان از ادامه فعاليتش جلوگيري شده است.
ماموران كلانتري با در دست داشتن نامه قضائي به اين واحد مراجعه و حكم صادره در خصوص پلمپ را به مالك آن ابلاغ كردند، پس از حضور پليس در كافي شاپ، همانگونه نيز كه در فيلم منتشر شده مشهود است مالك اين واحد صنفي با مقاومت در برابر ماموران عنوان مي كند حتي به نماينده دادستان هم مجوز ارائه نخواهد داد.
در ادامه، ماموران كلانتري پس از ابلاغ حكم دستگاه قضائي با رعايت حقوق شهروندي و برابر دستورالعمل صادره اقدام به پلمب اين واحد صنفي متخلف مي كنند».
مركز اطلاع رساني پليس كرمانشاه در پايان براي تنوير افكار عمومي اعلام كر: با توجه به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، اتحاديه هاي صنفي براي ارائه خدمات به مسافران و افرادي كه داراي عذرشرعي هستند، تحت شرايط و ضوابطي خاص از جمله رعايت شئونات اسلامي و پوشيدگي فضاي بيروني واحد صنفي مجوز صادر كرده است.
7458/8066