۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۰۱
کد خبر: 83317708
T T
۰ نفر

يك نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات كوه پنجه در قروه جان باخت

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۰۱
کد خبر: 83317708
يك نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات كوه پنجه در قروه جان باخت

سنندج - ايرنا - مسئول آتش نشاني شهرداري قروه گفت: جوان 23 ساله اي بر اثر سقوط از ارتفاع سه هزار و 60 متري ارتفاعات كوه پنجه در اين شهرستان جان خود را از دست داد.

سعيد حسن بيگي شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين حادثه عصر امروز به آتش نشاني قروه اطلاع داده شد كه 2 تيم امداد و نجات با يك دستگاه خودرو عازم محل شدند.
وي با اشاره به اينكه آتش نشاني قروه فاقد گروه امداد كوهستان و خودروي كمك دار و پيش رو است، افزود: مسافتي بعد از روستاي كنگره تا محل وقوع حادثه با موتورسيكلت طي شد ضمن اينكه گروه هايي از جمعيت هلال احمر شهرستان سنقر استان كرمانشاه هم در محل حضور داشتند و جسد اين فرد را از دامنه كوه، به پايين منتقل كردند.
حسن بيگي درباره وقوع اين حادثه هم گفت: فرد متوفي به همراه 2 نفر از دوستان خود به قله پنجه واقع در حسين آباد كنگره صعود كرده بودند كه به دلايل نامعلومي به پايين سقوط مي كند و در دم جان خود را از دست مي دهد.
جوان فوت شده اهل روستاي قاملو از توابع شهرستان قروه است و مركز امداد و نجات جاده اي هلال احمر قروه واقع در روستاي گنجي حدود 20 دقيقه با محل حادثه فاصله دارد.
9937/9102