۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83318104
T T
۰ نفر
استاندار ایلام: ابهام زدایی و امیدبخشی رسالت روابط عمومی‌ است

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام بر نقش امیدآفرین روابط عمومی‌ها تاكید كرد و گفت: روابط عمومی ها در فضای كنونی مسئول ابهام زدایی، تعامل سازنده و امیدبخشی به مخاطبان هستند.

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی‌ دشتكی با انتشار پیامی به مناسبت گرامی داشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح كرد: از وظایف خطیر روابط عمومی ها اطلاع رسانی دقیق ،صریح و پاسخ به موقع و شفاف به خواسته ها، سئوالات و ابهامات احتمالی است به نحوی كه به ایجاد فضایی مثبت و امیدوار كننده در جامعه بی انجامد.
وی تاكید كرده است: روابط عمومی به عنوان نهاد تاثیرگذار باید به درستی خواست ها، نیازها و گرایش های مخاطبان سازمان را تحلیل و تشخیص داده و به مدیران سازمان انتقال دهد و در عین حال با ارائه مشاوره های تخصصی به سیاستگذاران نقش اثرگذار خود را در تدوین سیاست ها و برنامه های اجرایی سازمان ها ایفا كنند.
وی با تصریح بر اینكه از اطلاع و آگاهی دقیق از نحوه كار مجریان و مسیئولان خدمتگذار حق مردم است روابط عمومی ها را مسئول ادای این حق و اطلاع رسانی از روند خدمت ها و ایفای مسئولیت ها و اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع از عملكرد سازمان ها و ارگان های مختلف به افكار عمومی عنوان كرده است.
سلیمانی‌دشتكی همچنین خاطر نشان كرده است: در شرایط كنونی كه دشمن تمام توان و تلاش خود را برجنگ روانی وایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ودلسرد كردن مردم از مسئولان گذاشته است، توجه به نقش وجایگاه روابط عمومی ها و تقویت سیستم اطلاع رسانی برای خنثی سازی این نقشه شوم اهمیت مضاعف یافته است .
استاندار ایلام با تبریك روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از تلاش و زحمت شبانه روزی مسئولان و مدیران حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های مختلف اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها، شركت ها، نهاد ها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی استان ایلام در یك سال گذشته بویژه در ایام هفته دولت، اربعین، دهه مبارك فجر و سیل اخیر، قدردانی كرده است.