۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۰۶
کد خبر: 83323053
T T
۰ نفر

سينماهاي كردستان در ليالي قدر تعطيل است

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۰۶
کد خبر: 83323053
سينماهاي كردستان در ليالي قدر تعطيل است

سنندج - ايرنا - مدير امور سينمايي حوزه هنري كردستان از تعطيلي سينماهاي استان همزمان با ايام سوگواري شهادت مولاي متقيان حضرت علي(ع) و ليالي قدر خبر داد.

حيدر مرادي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به زمانبندي تعطيلي سينماهاي استان در اين ايام اظهار داشت: روز جمعه سوم خرداد مصادف با هجدهم و شب نوزدهم ماه مبارك رمضان و اولين شب قدر پرديس سينمايي بهمن سنندج و سينما آزادي بيجار از ساعت 18 تعطيل است.
وي افزود: چهارم و ششم خرداد نيز مصادف با نوزدهم و بيست و يكم ماه مبارك و روز ضربت خوردن و شهادت امام علي(ع) سينماهاي استان به صورت كامل تعطيل هستند.
مدير امور سينمايي حوزه هنري كردستان يادآور شد: همچنين روزهاي پنجم و هفتم خرداد مصادف با بيستم و بيست و دوم ماه رمضان سينماهاي استان از ساعت 15 تعطيل خواهند بود.
وي به اكران فيلم در سينماهاي استان طي ايام ماه مبارك رمضان نيز اشاره كرد و گفت: علاقمندان به فيلم و سينما مي توانند در اين ايام بليت فيلم هاي اكران شده در اين 2 سينما را همزمان با سراسر كشور با 50 درصد تخفيف تهيه كنند.
مرادي با بيان اينكه اين تخفيف براي سانس هاي قبل از اذان مغرب است و سانس هاي پس از آن را شامل نمي شود، افزود: اين طرح سال گذشته نيز در راستاي سياست هاي اعمال شده توسط شوراي صنفي نمايش فيلم هاي سينمايي در سينماهاي حوزه هنري سراسر كشور اجرا شد.
به گزارش ايرنا، پرديس سينمايي بهمن سنندج به عنوان بزرگترين پرديس سينمايي غرب كشور با سه سالن سينمايي، گالري، كلاس هاي آموزشي، كافي شاپ و ديگر فضاهاي جانبي با امكان پخش دالبي و سيستم هاي پيشرفته سرمايشي و گرمايشي در سنندج 759 صندلي دارد.
7348/9102