۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۵۱
کد خبر: 83323136
T T
۰ نفر
وزير ورزش: ورزشگاه 15 هزار نفري اروميه هفته دولت امسال افتتاح مي شود

اروميه - ايرنا – وزير ورزش و جوانان با اشاره به تلاش دولت تدبير و اميد براي توسعه فضاها و اماكن ورزشي در شهرستان ها گفت: ورزشگاه 15 هزار نفري اروميه در هفته دولت امسال افتتاح مي شود.

مسعود سلطاني فر سه شنبه شب در جلسه شوراي اداري و در آيين افتتاح استاديوم 6 هزار نفري سلماس كه به صورت ويدئو كنفرانس با حضور رييس جمهوري برگزار شد، افزود: اين استاديوم از جمله مهمترين طرح هاي ورزشي آذربايجان غربي است كه قول مي دهيم تا هفته دولت امسال بهره برداري از آن را آغاز كنيم.
وي اظهار داشت: علاوه بر آن 35 پروژه ورزشي تا پايان سال آينده در آذربايجان غربي افتتاح خواهد شد كه در اين صورت روند توسعه فضاهاي ورزشي با شتاب تداوم مي يابد.
وي اضافه كرد: امروز علاوه بر ورزشگاه 6 هزار نفري سلماس چهار طرح ورزشي ديگر نيز افتتاح و عمليات اجرايي چهار طرح آغاز مي شود.
به گزارش ايرنا ساخت ورزشگاه 6 هزار نفري سلماس تا پيش از دولت تدبير و اميد، راكد بود و با اهتمام ويژه دولت عمليات اجرايي آن تداوم يافت و امروز به بهره برداري رسيد.
ساخت اين استاديوم ورزشي سال 1388 در 10 هزار مترمربع آغاز و سپس دچار ركود شده بود اما تكميل آن پس از روي كار آمدن دولت تدبير و اميد در اولويت قرار گرفت.
ورزشگاه 6 هزار نفري سلماس شامل زمين چمن مصنوعي، پيست دو و ميداني، سيستم روشنايي براي بازي هاي شبانه، سالن بدنسازي،سونا، رختكن و پاركينگ است.
همزمان با سفر رييس جمهوري و برخي از اعضاي هيات دولت به آذربايجان غربي طي روز جاري 27 طرح عمراني، خدماتي و زيربنايي در شهرستان هاي مختلف استان به بهره برداري رسيد.
با افتتاح استاديوم 6 هزار نفري شهرستان سلماس، مساحت فضاهاي روباز ورزشي در سلماس از 29 هزار مترمربع به 34 هزار متر مربع افزايش يافت.
سلماس در شمال آذربايجان غربي قرار دارد و جمعيت آن به حدود 200 هزار نفر مي رسد.
8137/518