۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۱
کد خبر: 83323954
T T
۰ نفر
انجمن سينما جوان كرمانشاه كارگاه فيلمسازي تجربي برگزار كرد

كرمانشاه- ايرنا- رئيس انجمن سينماي جوان استان كرمانشاه از برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان «سينماي تجربي و شناخت نرم افزارهاي تدوين» در سرسراي اجتماعات دفتر سينماي جوان كرمانشاه خبر داد.

كامران رضايي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه اين كارگاه آموزشي از يك ماه گذشته آغاز شده است، گفت: اين كارگاه در قالب 20 جلسه با حضور 18 تن از خانم ها و آقايان علاقه مند به فيلمسازي برگزار شد.
وي با بيان اينكه تدريس اين دوره آموزشي را «آبتين مظفري» از فيلمسازان كرمانشاهي برعهده داشت، افزود: اين فيلمساز برجسته حوزه سينماي تجربي كشور در اين كارگاه آموزشي تجربيات خود در زمينه فيلمسازي را به شركت كنندگان انتقال داد و آنها را با نرم افزارهاي تدوين آشنا نمود.
مدرس اين كارگاه علاوه بر مباحث فوق، شيوه‌هاي نوين فيلم‌سازي را نيز به علاقه‌مندان آموزش خواهد داد.
به گفته او، براي شركت كنندگان در اين كارگاه از سوي انجمن سينما جوان گواهينامه شركت در دوره صادر مي شود.
رئيس انجمن سينماي جوان استان كرمانشاه در ادامه با بيان اينكه اين اولين كارگاه آموزشي انجمن در سال 98 است، گفت: تلاش مي كنيم با فيلمسازان برجسته كشور و فعالان حوزه هاي مختلف سينما و عكاسي رايزني كنيم و از آنان براي برگزاري كارگاه و دوره هاي آموزشي در كرمانشاه دعوت نماييم.
رضايي اظهار داشت: انجمن سينما جوان كرمانشاه سالانه در قالب كارگاه ها و دوره هاي آموزشي مختلف حدود 200 نفر را آموزش مي دهد.
وي اظهار داشت: اكنون حدود 100 نفر به صورت مستمر و حرفه اي با انجمن سينماي جوان كرمانشاه فعاليت دارند.
انجمن سينما جوان كرمانشاه از سال 64 فعاليت خود را آغاز كرده است و اكنون در حوزه عكاسي 40 نفر، فيلم نامه نويسي 20 نفر و فيلم سازي نيز 40 نفر عضو فعال دارد.
3033/8066