۲ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۲
کد خبر: 83324721
T T
۰ نفر

ستاد بازسازي عتبات عاليات مردمي مي ماند

۲ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۲
کد خبر: 83324721
ستاد بازسازي عتبات عاليات مردمي مي ماند

اروميه- ايرنا- جانشين ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور گفت: اين سازمان مردمي مي ماند و سازماني شبه دولتي نمي شود زيرا مردمي بودن از ويژگي هاي اصلي آن است.

به گزارش ايرنا محمد جلال مآب روز چهارشنبه در جلسه اعضاي ستاد بازسازي عتبات عاليات آذربايجان غربي در اروميه افزود: تلاش اين ستاد براي شفافيت و اعتماد مردم به خوبي نتيجه داده است و امروز مردم در كمال اعتماد ستاد بازسازي عتبات عاليات را همراهي مي كنند.
وي بيان كرد: اين ستاد با كمترين هزينه اداره مي شود و همه فعالان با عشق و علاقه در اين اقدام معنوي حضور دارند.
وي با بيان اينكه اگر هر ايراني 50 هزار ريال در سال به ستاد كمك كند مديريت طرح هاي توسعه اي و بازسازي به شكل شايسته اي انجام مي شود، افزود: سهم سالانه آذربايجان غربي در مشاركت براي بازسازي عتبات عاليات 150 ميليارد ريال است و افراد داراي مهارت و تخصص مي توانند با تخصص خود در اين راستا گام بردارند .
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه نيز در اين جلسه گفت: در ماه مبارك رمضان درهاي رحمت الهي به روي بندگان باز است و بايد از اين فرصت ها به خوبي استفاده كرد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي بيان كرد: همه كارهاي خير براي رضاي خداوند است اما كار براي اهل بيت عصمت و طهارت (ع) را به حساب خدا گذاشتن بسيار سهل و آسان است و اگر انسان نيتش را خير كند اهل بيت نيز او را ياري مي كنند.
وي افزود: افرادي كه در زمينه بازسازي عتبات عاليات كار مي كنند صرفا به خاطر اهل بيت است و ائمه خود از محل كراماتشان اين اعمال را جبران خواهند كرد.
به گزارش ايرنا در 13 سال گذشته كمتر از 100 ميليون تومان در اين ستاد جذب شده بود اما در سال 1396 يك ميليارد تومان كمك هاي مردمي براي بازسازي عتبات عاليات در اين استان جذب شد.
امام جمعه هر شهرستان رييس هيات امناي اين ستاد است و جلسات آن به صورت مشترك با حضور امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه برگزار مي شود.
7125/7129