۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷
کد خبر: 83328638
T T
۰ نفر
سرمربی فوتبال نابینایان: راه رسیدن به توکیو آسان نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به رقیبان قدرتمند آسیایی جدال سختی برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رقابت های تایلند داریم.

جواد فلفلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران مهر ماه امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حضور پیدا می کند و این مسابقات برای تیم های شرکت کننده حکم انتخابی دارد. تیم قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت ها به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام می شوند.


وی با بیان اینکه با وجود نتایج درخشان تیم ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو، کسب سهمیه آسان نیست، عنوان کرد: تمام تیم های حاضر در رقابت های تایلند برای کسب سهمیه می جنگند و موفقیت در این تورنمنت کار سختی است. اما ما با شش مرحله اردو سعی داریم تا با حضور قدرتمند در این رقابت ها، جواز حضور در رقابت های توکیو کسب کنیم.


فلفلی ادامه داد: ترکیب جوان و باتجربه برای حضور در توکیو ۲۰۲۰ آماده کردیم اما نخستین پیش شرط این حضور عبور از مرحله گزینشی است؛ مرحله ای که حریفان سختی مانند کره جنوبی و ژاپن در آن حضور دارند.


به گزارش ایرنا، مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا -تایلند، با حضور ۱۵ ورزشکار نابینا زیر نظر ۴ عضو کادر فنی تیم ملی از اول تیر آغاز و تا ۹ تیر ادامه خواهد داشت.


امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی قصر، محمدرضا مهنی نسب، کامبیز محکم، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت اله مزارعی، سامان اجرت دست، علیرضا بخت، مرتضی کریمی، رسول باصری، حمید صادقی، میلاد حضرتی و میر مهرداد پورپیرمعصوم  فوتبالیست های دعوت شده نابینا به اولین مرحله اردوی اعزامی به رقابتهای آسیایی تایلند هستند که زیر نظر جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.


ورزشی**۲۰۵۲**9118**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha