۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 888
کد خبر: 83331149
T T
۰ نفر
راه اندازی میز خدمت باعث شفافیت در عملکرد دستگاه ها شده است

قم- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری قم گفت: راه اندازی میز خدمت علاوه بر این که باعث صرفه جویی هایی در بخش های مختلف دستگاه های اجرایی شده، عملکرد دستگاه ها را نیز شفاف نموده است.

سید رضا علیزاده طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در حال حاضر بر اساس بخشنامه رئیس جمهوری میز خدمت در تمام دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده است و بر اساس دستور استاندار مدیران دستگاه ها باید حداکثر اهتمام را در خدمت رسانی بیشتر به مراجعه کنندگان و تکریم ارباب رجوع داشته باشند.


وی اضافه کرد: در این راستا به صورت سرزده از دستگاه های اجرایی و میز خدمت بازدید به عمل می آید تا اقداماتی که برای جلب رضایت مردم لازم است، در این بخش انجام شود.


وی ادامه داد: در مجموع میزان شکایت های مردمی در حوزه های مختلف کاهش چشمگیری داشته است و این مساله حکایت از تلاش دستگاه ها برای تامین خواسته ارباب رجوع ها دارد.


علیزاده طباطبایی بیان کرد: در سال جاری فرآیندهایی را که می توان به میز خدمت واگذار نمود، شناسایی می شود و امورهای اداری الکترونیکی می شود تا در کار مردم تسهیل شود.


وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در دستگاه هایی که وظیفه خدماتی بر عهده دارند، مانند تامین اجتماعی و شهرداری با قوت بیشتری انجام می شود تا فرآیند الکترونیکی کردن آنها با سرعت بیشتری انجام شود.


وی تصریح کرد: فعال تر شدن میز خدمت، علاوه بر اینکه باعث تسریع در فرآیندهای اداری می شود، رضایت ارباب رجوع ها را در پی دارد و ضمن اینکه از فساد جلوگری می کند، باعث شفافیت در عملکرد دستگاه ها و صرفه جویی در هزینه ها می شود.


/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/‌



اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha