۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۴۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 83333410
T T
۱۲ نفر
قلعه نویی: پرسپولیس با مهندسی فوتبال به  فینال جام حذفی راه یافت

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی و حذف سپاهان با مهندس فوتبال اتفاق افتاد و قضاوت این موضوع را بر عهده مردم خواهیم گذاشت.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی بامدادروز پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس تهران در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مسائل زیادی در این دیدار و دیگر مسابقات نهفته بود و گفتن آن فایده‌ای ندارد و در قالب جریان‌های این بازی به سود پرسپولیس تمام شد.


وی اضافه کرد: در لیگ و جام حذفی اتفاقات زیادی افتاد و بازیکنان ما اگرچه جام نگرفتند اما عزت گرفتند و همه مردم متوجه این موضوع هستند.


سرمربی سپاهان با بیان اینکه متأسفانه هیچکس به اعتراضات نیمکت‌نشینان پرسپولیس در این مسابقه ورود نکرد، گفت: آرنج به صورت کیروش استنلی بازیکن ما زدند و با لگد، سیاوش ما روبه رو شد اما هیچ گونه واکنشی نشان داده نشد.


وی ادامه داد: ما ۹ نفر زیر فشار زیادی بودیم اما باید به بازیکنانم افتخار کنم، صعود به فینال جام حذفی همچنین قهرمان لیگ برتر مبارکشان باشد.


قلعه نویی اضافه کرد: به یقین با این حرفایی که می‌گویم محرومم می‌کنند اما حرف‌ها باید گفته شود آقایان نیز باید با جسارت واقعیات را بگویند که پانزده تیم در لیگ یک نوع بازی می‌کند و یک تیم دیگر به نحوی دیگر بازی می‌کند.


وی با بیان اینکه به ناظر بازی ضربه می‌زنند و کسی جرأت نمی‌کند حرفی به میان آورد، ادامه داد: نتیجه این دیدار را به سود خود گرفتند و باید مردم در این رابطه قضاوت کند.


تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر در دیدار خارج از خانه در نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی صعود کرد.
۶٠٢٠/‏۶۰۲۶/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha