۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83333760
T T
۰ نفر
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه بوکان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم در این راهپیمایی وظیفه همه مسلمانان و اقشار مختلف مردم است.

«ماموستا ملاعباس احمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به توطئه های آمریکایی - اسرائیلی بسیار حائز اهمیت است و همه وظیفه دارند تا در این آیین حماسی حضوری گسترده داشته باشند.


وی با بیان اینکه دادخواهی و فریادرسی به مظلومان و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی، دینی و همگانی است، اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باید تمامی مسلمان جهان و در کنار آن مردم این شهرستان در مقابل مستکبران بسیج شوند و وحدت ملی و دینی خود را به نمایش بگذارند.


ماموستا احمدی اضافه کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) برای همه مسلمانان جهان در همه جای عالم از اهمیت خاصی برخوردار است و بدون شک در تمام کشورهای اسلامی از آن استقبال خواهند کرد.


وی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با سطله‌گری‌های استکبار و شخص ترامپ و رژیم صهیونیستی یک راهبرد اساسی برای تمامی مسلمانان آزادیخواه جهان است.


به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور فردا در بوکان نیز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود؛ اهپیمایی روز جهانی قدس هرساله مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر ایران برگزار می‌شود.


۷۵۱۰/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha