۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83333966
T T
۰ نفر
تنها درمانگاه درمان تامین اجتماعی خدابنده ۲ شیفته می شود

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده درمانگاه سهروردی تامین اجتماعی این شهرستان برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خدابنده ای ۲ شیفته می شود.

دکتر علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر پنج سال از فعالیت درمانگاه سهروردی سپری می شود و با توجه به شمار بالای مراجعان برای دریافت خدمات امکان خدمات رسانی به صورت تک شیفت، خدمات رسانی بهینه را با مشکل مواجه کرده است.



وی ادامه داد: در پی مطالبات مردم شهرستان خدابنده و کانون‌های بازنشستگی و کثرت مراجعان، از ابتدای تیر ماه سالجاری، فعالیت این مرکز درمانی از ساعت ۷:۳۰ صبح به صورت یکسره تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.




این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار در شهرستان خدابنده ۴۳ هزار بیمه شده اصلی و تبعی تأمین اجتماعی وجود دارد و به لحاظ موقعیت جغرافیایی این منطقه، باید برای رفع مشکل کمبود پزشک در آن، از پزشکان بومی منطقه استفاده کرد.




دکتر محمدی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان منطقه کارگر خیز خدابنده از وظایف ذاتی مدیریت درمان استان است، اظهار داشت: متأسفانه اوقافی بودن زمین‌های شهر قیدار، سازمان تامین اجتماعی را برای ایجاد درمانگاه با چالش اساسی روبرو کرد که برای حل این مشکل، زمین مورد نظر با شهرداری خدابنده تهاتر شده و در آستانه تحویل قرار گرفته است.




به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.
۲۳۰ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، ۱۳۵ مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، ۳۵ درمانگاه خصوصی و دولتی و ۱۲ بیمارستان در استان طرف قرار داد تأمین اجتماعی استان هستند.




۹۶۴۶/ ۳۰۸۸