۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 83334306
T T
۰ نفر

روز قدس نماد همگرایی مسلمانان علیه ظلم است

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
کد خبر: 83334306
روز قدس نماد همگرایی مسلمانان علیه ظلم است

بوشهر - ایرنا - رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: روز قدس برای اعلام حمایت از فلسطین است و به عنوان روز وحدت بخش جهت همگرایی مسلمانان جهان در برابر توطئه های بیگانگان است.

غلامرضا ناطقی پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بی شمارشان بسیار موثر و مفید واقع شود.


وی گفت: کشورهای اسلامی اگر با حفظ اتحاد و همبستگی خواهان رهایی فلسطین از چنگال اسرئیل شوند و در برابر آن با تمام نیرو بایستند، روزنه امیدی برای آزادی آنان باز خواهد شد.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر اظهارداشت: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگرو مقابله مستضعفین با مستکبرین است.


وی گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، اصحاب فرهنگ و هنر و کانونهای مساجد شهرستان دیر، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهند کرد.


ناطقی پور اضافه کرد: آنان با حضور در این راهپیمایی ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، جنایات رژیم صهیونیستی  و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.


وی  با دعوت از  آحاد مردم دیر برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این امر  لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی  خواهند انداخت  و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی می شود.


 6045/۷۲۰۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha