۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۹
کد خبر: 83334378
T T
۰ نفر
روز قدس، عرصه همدلی و اتحاد مسلمانان است

رشت - ایرنا - استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس گفتند: روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمانان در مسیر محو غاصبان، ظالمان و آزادی این سرزمین مقدس است.

در پیام مشترک آیت الله فلاحتی و مصطفی سالاری که نسخه ای از آن عصر پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: روز جهانی قدس یادآور بلنداندیشی امام خمینی (ره) در پایه گذاری یک جنبش وحدت انگیز در میان مسلمانان جهان است تا در اقصی نقاط گیتی با تنوع در دیدگاه به دنبال درمان یک درد مشترک یعنی ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم باشند.


در ادامه گفته شده: بی تردید دامنه فراگیری تفکر انزجار از درگیری، ظلم و تجاوز به آزادی انسان ها فراتر از دین اسلام پانهاده و توانسته نور امید را در دل مردم ستمدیده فلسطین بتابد و وجودشان را دلگرم کند. یقیناً در شرایطی که بسیاری از ایجاد تفرقه در امت اسلامی سود می برند، روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و آزادی این سرزمین مقدس است.


در خاتمه اضافه شده: اینجانبان از تمامی مردم غیور، انسان دوست و روزه دار گیلان دعوت می کنیم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ندای حمایت خود از مقاومت ملت مظلوم فلسطین را به مستکبران اعلام کنند.


بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان؛ راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، روز جمعه دهم خرداد در ۵۲ نقطه استان به سوی میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود و در رشت نیز راهپیمایان روز قدس، مسیرهای چهارگانه را به سمت مصلی امام خمینی (ره) طی می کنند. سخنران پایان مراسم روز قدس امسال در رشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


‌۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha