۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰
کد خبر: 83334822
T T
۰ نفر
معامله قرن، طنزی شکست خورده  است

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: این‌ها از کمپ دیوید تا قراردادهای دیگر نفتی شان همگی شکست خورده است، معامله قرن هم هیچ نتیجه ای درپی نخواهد داشت.

«سردار محمدرضا یزدی» در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم بیانگر حمایت از آرمان‌های بزرگ اسلامی به‌خصوص فلسطین است و مردم آماده‌اند تا از آرمان‌های فلسطین دفاع کنند.

وی معامله قرن را طنزی تلخ دانست که بارها شکست خورده و ادامه داد: این‌ها از کمپ دیوید تا قراردادهای دیگر نفتی شان همگی شکست خورده است، معامله قرن هم هیچ نتیجه ای درپی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران افزود: البته ما موافق هستیم که معامله قرنی صورت بگیرد، ولی این معامله باید در زمین‌های غزه و توسط مردم غزه برای تعیین سرنوشت خودشان باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم فلسطین باید خودشان برای آینده‌شان تصمیم بگیرند، خاطرنشان کرد: امروز میز مذاکره، زمین فلسطین و غزه است و کسانی که باید سر این میز می نشستند کودکان فلسطینی هستند که به جرم دفاع از کشورشان در برابر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

سردار یزدی گفت: شکر خدا تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشته‌ایم و دشمنان هم می‌دانند که حضور مردم در صحنه امکان هرگونه تحرکی را از آن‌ها می گیرد.

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که امام خمینی (ره) یک سال پس از پیروزی انقلاب ایران، آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین عنوان کردند و از مسلمانان جهان خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به هم بپیوندند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

شعار راهپمایی روز قدس امسال «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شده است.

سیام *۹۶۱۲*۴۰۳۷**۱۴۸۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha