۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
کد خبر: 83334942
T T
۰ نفر
استاندار تهران: مردم هوشیارتر پای دفاع از آرمان های انقلاب هستند

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، نشان داد که هوشیارتر از گذشته پای دفاع از آرمان های انقلاب و مظلومان فلسطین هستند.

انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: حضور در مراسم روز جهانی قدس، علیه غده جهانی حاضر در منطقه به نام رژیم اسرائیل غاصب است.


وی یادآورشد: هر چه در جهان نا امنی، آشوب و خوی استکباری وجود دارد، ناشی از این رژیم غاصب است.


محسنی بندپی اظهارداشت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که در همه مراحل از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.


استاندار تهران گفت: آمده ایم تا در کنار خیل عظیم مردم اعلام کنیم که از آرمان های انقلاب اسلامی در جهت وحدت همه مسلمانان دفاع می کنیم و آماده ایم تا شرایطی را فراهم سازیم که ملت فلسطین احساس تنهایی نکنند.


وی خاطرنشان کرد: آمده ایم تا وحدت و انسجام ملی را در برابر توطئه های بی شمار استکبار جهانی نشان دهیم.


محسنی بندپی با بیان اینکه توطئه های استکبار در سال ۹۷ و ۹۸ یک حال و هوای خاصی داشت، ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا یاس و نا امیدی را به جامعه ایران تزریق کنند چون به توان نظامی جمهوری اسلامی و آمادگی مردم و ارتقای روحیه مسلمانان پی برده است.


استاندار تهران گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان تلاش و اعلام کردند که جمهوری اسلامی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن نخواهند دید اما مردم به شکل گسترده ای در این روز حضور یافتند.


وی اضافه کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال نیز مردم در ادامه همان حماسه ۲۲ بهمن، برای تبلور اراده ملت و عینیت بخشیدن به فرامین رهبری حضور یافتند تا نشان دهند که روحیه مقاومت، هوشیاری، دقت و رصد مستمر توطئه های استکبار در آنان ارتقا یافته است.


تهرام//‏۱۱۰۹/‏۳۰۳۶/‏۱۳۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha