۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83335053
T T
۰ نفر
مردم اشنویه در راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده شرکت کردند

مهاباد- ایرنا- مردم همیشه در صحنه اشنویه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشتند و ضمن ابراز انزجار از سیاست‌های منطقه‌ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی کفر در کشورهای مسلمان، ندای حمایت از آزادی فلسطین سر دادند.

به گزارش ایرنا فرماندار اشنویه‬ در این مراسم باشکوه که امروز / ‏جمعه / ‏با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار و مؤمن این شهرستان برگزار شد، گفت: مردم ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستند و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یک وظیفه اخلاقی، شرعی و اسلامی برای مردم ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


اسعد خضری افزود: ملت ایران با وجود همه فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دشمنان در این برهه حساس، توانستند بار دیگر یکپارچگی و وحدت خود را به جهانیان نشان دهند و اعلام کنند که ملت مسلمان ایران اسلامی همواره حامی مردم بی دفاع فلسطین هستند.


وی افزود: ملت ایران همواره در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده‌اند و با رهنمودهای رهبری و وحدت و یکدلی خود نشان دادند روز جهانی قدس، روز اتحاد امت اسلامی علیه سیاست‌های ظالمانه و تفرقه افکنانه آمریکا و اسرائیل است.


خضری گفت: هم اکنون ایرانیان با تکیه بر علوم و دانش بومی در بیشتر زمینه‌های اقتصادی و کشاورزی و علمی و هوا فضا به خوداتکایی رسیده‌اند و مسیر پیشرفت و توسعه را بیش از پیش هموارتر کرده‌اند که این امر نشانه عزم و همت مردم ایران اسلامی است.


به گزارش ایرنا راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با دیگر شهرهای کشورمان با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان مرزی اشنویه نیز برگزار و در پایان این مراسم پرچم آمریکا و اسرائیل نیز به آتش کشیده شد.



حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان سال ۱۳۹۹ هجری قمری اخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.


۹۸۷۰/۳۰۷۲‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha