۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83335124
T T
۰ نفر
مبارزه با رژیم صهیونیستی یک وظیفه شرعی است

ارومیه– ایرنا– نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئله دفاع از مظلومان مورد تاکید ائمه اطهار و خداوند متعال بوده و مبارژه با رژیم صهیونیستی در دفاع از مظلومان یک وظیفه شرعی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس جهاد در راه خداست، افزود: برگزاری راهپیمایی روز قدس نوعی عمل به فرمایشات حضرت علی (ع) در دفاع از مظلومان و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است.


وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: آیین های بزرگداشت مربوط به رحلت امام را باید با عظمت برگزار کنیم زیرا اندیشه‌های امام مبانی اسلام و انقلاب اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شخصیت عظیم امام راحل باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود، اظهار داشت: در سالگرد ۱۵ خرداد وظیفه داریم در این زمینه به تکلیف خود عمل کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی به فضای دانشگاهی کشور نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبری مباحث فرهنگی و اخلاقی دانشگاه با مشکل مواجه است و باید برای عوض کردن این محیط اقدام شود.


وی با تاکید بر تقویت دینداری دانشجویان و اساتید دانشگاهی، اضافه کرد: اساتید دانشگاه و دانشجویان باید مشکلات جامعه را حل و نکات کور اقتصادی را شناسایی کنند.


وی بیان کرد: مسؤولان دانشگاه و شورای عالی فرهنگی وارد عمل شوند و مطالبه‌های رهبری را بررسی و اجرایی کنند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا طبق فرموده رهبری وجود ندارد، گفت: باید در مقابل فشار، فشار آورد و مسئولان باید به درستی از اهرم‌های فشار استفاده کنند.


به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور مسؤولان ارشد استان و همچنین با حضور پرشور شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.


۹۹۱۸/‏۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha