۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 83335394
T T
۰ نفر
راهپیمایی روز قدس از هزاران بمب هم تاثیرگذارتر است

اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی با شکوه ملت ایران در روز جهانی قدس تاثیری بیشتر از هزاران بمب بر رژیم پوسیده صهیونیستی دارد .

سردار مهدی معصوم بیگی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه بعضی از حکام منطقه هنوز متوجه این شرایط حساس نشده‌اند افزود: حکام کشورهای مرتجع منطقه باید از ملت‌های خود تبعیت کرده و این روز جهانی را خیلی با شکوه تر برگزار کنند.


وی گفت: همه امت اسلامی در این روز به صحنه می آیند و با شعار مرگ بر اسرائیل و درود بر فلسطین، روز جهانی قدس را گرامی می‌دارند.


فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی رمز نجات قدس از چنگال اسرائیل غاصب است.


وی با بیان اینکه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی نابودی اسرائیل را شدنی و سهل می‌دانستند و برای همین فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد، گفت: زمانی که امام خمینی (ره) این صحبت‌ها را مطرح می‌کردند اسرائیل به زعم دوستان و دیگران یک قدرت محسوب می‌شد و جمهوری اسلامی ایران تازه تشکیل شده بود اما امروز به نظامی مقتدر و با صلابت تبدیل شده و رژیم صهیونیستی نیز ضعیف‌تر از همیشه است.


سردار معصوم بیگی ابراز امیدواری کردکه این نماز پرشکوه روز قدس که در زمان حاضر در سراسر ایران برگزار می‌شود در قدس شریف به امامت ولی امر مسلمین برگزار شود.


مردم روزه دار دیار نصف جهان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند.


۶۰۲۲/‏‬ ۷۱۵۰ 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha