۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 83335443
T T
۰ نفر
معامله قرن خوابی است که تعبیر نخواهد شد

تهران-ایرنا- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گویای این پیام صریح است که توطئه معامله ننگین قرن هم شکست خواهد خورد و خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

حسینعلی امیری روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور پرشور مردم روزه دار که در شرایط سخت اقتصادی بسر می‌برند را نشانه استقامت و پافشاری ملت ایران بر آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.


وی افزود: میوه شیرین نهال روز قدس که چهل سال پیش بدست امام خمینی (ره) درخاک مقدس ایران نشانده شد، امروز در سراسر جهان به بار نشسته است.


امیری با اشاره به تلاش مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و ایادی خودفروش منطقه برای شکستن مقاومت اسلامی، تاکید کرد: تصاویری که دوربین‌های خبری از ایران و دیگر کشورهای جهان، امروز مخابره کردند، نشان می‌دهد، علیرغم تبلیغات منفی امپراطوری های خبری صهیونیستی-امریکایی، افکار عمومی دنیا، وجدان‌های بیدار و ملت‌های آزاده، همچنان از مقاومت مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.


وی ادامه داد: این تصاویر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز قدس، گویای این پیام صریح است که توطئه "معامله ننگین قرن" هم شکست خواهد خورد.


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روز قدس سالهاست خار چشم استکبار و صهیونیسم جهانی و قبله نمای مبارزه و مقاومت قبله اول مسلمین جهان است، هر سال نگاه همه دنیا، مسلمان و مسیحی و یهودی و ملت‌ها را به یک نقطه جهان یعنی بیت المقدس جلب می‌کند.


امیری تاکید کرد: به همین دلیل رژیم صهیونیستی و آمریکا تلاش می‌کنند تا از تأثیر این روز و حرکت نمادین جهان اسلام بکاهند، اما به برکت دم مسیحایی امام (ره) و همت مسلمانان، روز قدس هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.


وی افزود: پیام راهپیمایی روز قدس امسال، مقابله با "معامله قرن" است، خوابی که توسط امریکا، اسرائیل و برخی سران مرتجع و خودفروخته منطقه دیده شده، ولی تعبیر نخواهد شد.


روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که امام خمینی (ره) یک سال پس از پیروزی انقلاب ایران، آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین عنوان کردند و از مسلمانان جهان خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به هم بپیوندند.


نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.


شعار راهپمایی روز قدس امسال «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شده است.


سیام **۱۰۵۸**۱۴۸۵


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha