۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷
کد خبر: 83336034
T T
۵ نفر
پیامک های طرح ترافیک خبرنگاری از یکشنبه ارسال می شود

تهران- ایرنا- مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: پرونده طرح ترافیک خبرنگاری بسته، متقاضیان شناخته شده اند و طی روزهای ۱۲ و ۱۳ خرداد(یکشنبه و دوشنبه) هفته جاری پیامک دریافت می کنند.

فرهاد خوانساری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ترافیک ۹۷ خبرنگاری تا ۱۸ خرداد اعتبار دارد و از شنبه هفته آینده طرح ترافیک خبرنگاری ۹۸ اعمال می‌شود.


وی تصریح کرد: از ۱۸ خرداد نیز به اعتراض خبرنگاران در این خصوص در بازه زمانی مشخص رسیدگی می‌شود.
مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک مستقر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند اعتراض کتبی خود را به شماره ۸۱۶۷۷۲۵۴ فکس کنند.


مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفته بودند که امسال بیش از ۶ هزار متقاضی طرح ترافیک خبرنگاری در سامانه تهران من ثبت نام کردند و کار بررسی مدارک آنها آغاز شده است.


پیشتر اعلام شده بود امسال ۲ هزار و ۶۰ سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران در تهران اختصاص می‌یابد و اسامی خبرنگارانی که طرح دریافت کنند در سامانه شفافیت به نشانی http://shafaf.tehran.ir منتشر می‌شود.


زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک ۶:۳۰ تا ۱۹ است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی (ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی‌شود.


تهرام / ‏۹۳۴۳/ ۱۰۰۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha