۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸
کد خبر: 83336263
T T
۰ نفر
«آنوشا مهدیان» تنهای نماینده شطرنج زنان ایران در قهرمانی آسیا

تهران– ایرنا- نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج گفت: با انصراف چهره های مطرح شطرنج ایران از رقابت های قهرمانی آسیا، «آنوشا مهدیانی» به عنوان تنها نماینده ایران به چین می رود.

«شادی پریدر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به انصراف چهره‌های مطرح شطرنج زنان ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: چهره‌هایی مانند «سارا سادات خادم الشریعه» و «مبینا علی نسب» با تصمیم خود به رقابت‌های چین نرفتند و «آنوشا مهدیان» به عنوان قهرمانی ایران از سوی فدراسیون به چین اعزام می‌شود.


وی اظهار داشت: مهدیان نخستین میدان‌های بین المللی خود را تجربه می‌کند و این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای کسب تجربیات بیشتر برای او است بدون شک رقابت سختی با شطرنج بازهای میزبان دارد.


پریدر در ادامه تصریح کرد: هر چند که قهرمان رقابت‌های چین جواز حضور در مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان را کسب می‌کند اما یک دوره رقابت قهرمانی غرب آسیا در اردن برگزار خواهد شد که دختران ایرانی در آن شانس نخست به شمار می‌روند.


استاد بزرگ شطرنج زنان ایران با اشاره به موفقیت‌های شطرنج ایران در سال گذشته گفت: لازمه تداوم این موفقیت‌ها اختصاص بودجه و استخدام مربی خارجی است. البته در این زمینه در جلسه با وزیر ورزش قول‌هایی داده شد که منتظر عملی شدن آن هستیم.


ورزشی **۲۰۵۲**۱۰۶۷**


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha