۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83337779
T T
۰ نفر

1500 تن شکر در استان سمنان توزیع شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۳
کد خبر: 83337779
1500 تن شکر در استان سمنان توزیع شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: یک هزار و 500 تن شکر از ابتدای سال جاری تاکنون در هشت شهرستان سمنان توزیع شد.

محمد باقر منوچهری عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای فروردین ۹۸ دستکم ۷۰۰ تن شکر در بخش صنعتی و صنفی و ۸۰۰ تن در بخش خانگی در هشت شهرستان استان سمنان توزیع شد.


وی با بیان اینکه توزیع شکر به صورت گسترده و چهار نوبت در سال جاری در استان انجام شد، گفت: هیچگونه کمبودی در تامین و توزیع این محصول در سمنان وجود ندارد.




مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه مردم در فروشگاه ها شکر را بیشتر از قیمت مصوب ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال خریداری نکنند، ادامه داد: شکر در بازار هشت شهرستان استان به فراوانی وجود دارد.




منوچهری اضافه کرد: یکی از دلایل تقاضای بیش از حد بازار برای خرید شکر احتکار است و فروشگاه های متخلف این محصول را با قیمت مصوب دولت خریداری و در بازار آزاد به چند برابر قیمت به فروش می رسانند.




وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده دستکم چهار هزار تن شکر تا پایان سال ۹۸ در سمنان توزیع می شود و نگرانی از این نظر در استان وجود ندارد.




منوچهری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی اصولی توزیع اقلام غذایی راهبردی مانند شکر در ماه مبارک رمضان در فروشگاه های استان به خوبی انجام شد.




مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان افزود: مردم با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به اندازه نیاز، مواد غذایی خریداری کنند و با برنامه ریزی اصولی تمامی محصولات راهبردی در بازار استان سمنان به فراوانی یافت می شود.

به گزارش ایرنا، ۲۵۰ تن شکر به منظور تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در هشت شهرستان استان در حال توزیع است.


۷۳۳۹/۷۴۰۸