۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۷
کد خبر: 83339179
T T
۰ نفر
۱۶۴ فقره انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان جمع آوری شد

زنجان – ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی ۲ ماهه گذشته از سالجاری یکهزار و ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی و از این تعداد ۱۶۴ مورد جمع آوری شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی افزود: تعداد کنتورهای خراب در شهرهای استان بیش از ۶ هزار فقره بود که از این تعداد کنتور خراب ۶۴۰ فقره در ۲ ماهه نخست سال جاری تعویض و استاندارد سازی شده است.
وی اضافه کرد: سال گذشته شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان بیش از یک هزار و ۴۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز را در شهرهای استان زنجان شناسایی و یک هزار و ۱۰۰ فقره از این انشعابات را به مجاز تبدیل کرد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری نیز ۱۶۴ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان شناسایی و جمع آوری شده است.
جزء قاسمی اظهار داشت: از میزان انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در سال جاری تاکنون ۷۷ فقره پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز شده و مابقی نیز در اسرع وقت به مجاز تبدیل می شود.
وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز شناسایی شده به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان و قیدار بوده و شهرهای آببر، دندی، حلب، چورزق و نیک پی نیز شهرهایی بودند که هیچ انشعاب غیر مجازی نداشتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه استفاده از انشعاب های غیر مجاز جرم است و پیگرد قانونی دارد گفت: این شرکت با افرادی که به صورت خود اظهاری به قانونی کردن انشعاب آب اقدام کنند، همکاری های لازم را خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به دلیل تخلف برخی افراد و استفاده غیر مجاز در بخشهای کشاورزی، باغداری و صنعتی هدر می رود به همین منظور شناسایی و جمع آوری این نوع انشعابات به صورت مستمر پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.
۹۵۰۵/۶۰۸۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha